شناسه خبر: 5344 منتشر شده در مورخ: 1393/9/4 ساعت: 15:38 گروه: ورزشی  
نتایج دور اول مسابقات قهرمانی کشور شطرنج نابینایان و کم بینایان مشخص شد

نتایج دور اول مسابقات قهرمانی کشور شطرنج نابینایان و کم بینایان مشخص شد

پانزدهمین و دهمین دوره شطرنج نابینایان وکم بینایان در دو بخش آقایان و بانوان با شرکت 25 استان از تاریخ 3 آذر لغایت 7 آذر ماه جاری در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری شطرنج آقایان با حضور 63 ورزشکار از 24 استان در حال برگزاری است ،این رقابتها در 7 دور به روش سوئیسی برگزارمیگردد که در دور اول در میز یک قورچی بیگی -مالدار راشکست داد ،باقری -خدایی را مغلوب ،دوستی -میرزایی را برد ،معاف هم بر نقوی غلبه کرد و مراد قلی و کریمی هم مساوی شدند. 

اما دهمین دوره رقابتهای شطرنج قهرمانی کشور بانوان هم که با حضور 40 ورزشکار از 17 استان کشور در حال برگزاری است نتایج ذیل بدست آمد: 

در میز یک ملیحه صفایی کاظمی رابرد ،میز 2 کیخواه مغلوب نقوی شد ،برقول در میز 3 کیانی را شکست داد ، لیلا زارع زاده در میز چهار در مقابل سمیرا محمودی قرار گرفت و پیروز شد ،سعیدی هم بر مهر انگیز محمودی غلبه کرد و نهایت در میز شش حقیقت میر هاشمی را برد. 

شایان ذکر است در مجموع یکصدو سه ورزشکار از 25 استان کشور در این رقابتها شرکت نمودند این مسابقات که از سوم آبان ماه آغاز گردیده تا 7 آذر ماه جاری در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر با معرفی برگزیدگان به پایان میرسد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *