شناسه خبر: 53 منتشر شده در مورخ: 1392/7/23 ساعت: 23:29 گروه: اجتماعی  
رو نمایی از دستگاه بریل باکس

رو نمایی از دستگاه بریل باکس

رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان آذربایجان غربی از رو نمایی دستگاه بریا باکس در روز جهانی نابینایان خبر داد.

به گزارش ایران سپید،  عبدالمناف عظیمی، رئیس هیئت نابینایان و کمبینایان استان آذربایجان غربی در گفتگو با ایران سپید، در خصوص برنامه آتی این هیئت گفت: ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات 2014 کره در دو بخش بانوان و آقایان در رشته دو میدانی آماده می کنند. وی ادامه داد: این هیئت برای قاسم نظری ورزشکار پرتاب وزنه، مربی بین المللی استخدام کرده همچنین هزینه ایاب و ذهاب مربیان و ورزشکاران این هیئت را را نیز به عهده گرفته است. عظیمی افزود: هر ساله مسابقات غرب کشور را در رشته گلبال برگزار می کنیم امسال هم این مسابقه به مناسبت روز جهانی نابینایان در تاریخ 19 مهرماه برگزارمی شود. تیم های ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و نقده در این مسابقه شرکت می کنند. مسابقه گلبال در باشگاه شهید جعفری بهزیستی ارومیه برگزار و هزینه غذا و اقامت این شرکت کنندگان برعهده هیئت ورزشی استان آذربایجان غربی است. وی گفت: در این مسابقه از محمدرضا وطن فدا، قاسم نظری در بخش آقایان و آیدا مجیدآبادی و فریده عمرپور در بخش بانوان، که از پرمدالآورترین ورزشکاران استان هستند با اهداء جوایز از آنان تجلیل خواهیم کرد. وی افزود: در این هیئت مشکلاتی وجود دارد که حتی با پیگیریهای صورت گرفته هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم. برای در اختیار داشتن یک سالن سرپوشیده، تجهیزات ورزشی، نبود دوچرخه دونفره، نداشتن هزینه کافی برای ایاب و ذهاب ورزشکاران دچارمشکل هستیم. عظیمی با بیان اینکه در روز جهانی نابینایان یک رونمایی بزرگ برای نابینایان خواهیم داشت افزود: امسال یک دستگاه بریل باکس از کشور سوئد به مبلغ 11 هزار و 750 یورو خریداری کرده ایم که هزینه پرداختی آن از سوی خیرین اهداء شده است. این دستگاه که قابلیت تبدیل کتب درسی به خط بریل را داراست اما هنوز در گمرک تبریز قرار دارد که این هیئت قصد دارد در صورت امکان، روز جهانی نابینایان از آن رونمایی کند. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *