شناسه خبر: 5264 منتشر شده در مورخ: 1393/8/24 ساعت: 09:14 گروه: اجتماعی  
رسانه ای با عضویت معلولان

رسانه ای با عضویت معلولان

در میان مطبوعات و رسانه های مختلفی که در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شرکت کرده اند، رسانه ویژه معلولان نیز حاضر بود.

همانطور که راهروهای نمایشگاه را قدم می زدم انتهای راهروی شماره 10 غرفه رسانه ای با حضور معلولان در غرفه نظرم را جلب کرد.

نکته جالب توجه این بود که تمامی افراد این غرفه از معلولان بودند، همین امر موجب شد تا درخصوص فعالیتشان اطلاعات بیشتری کسب کنم. 

پس از حال و احوالات مرسوم از مرضیه کریمی، مدیر روابط عمومی کانون معلولان توانا در خصوص ماهنامه پیک توانا پرسیدم. 

کریمی در پاسخ گفت: ماهنامه پیک توانا به عنوان اولین و تنها ماهنامه حوزه معلولان کشور زیر نظر کانون توانا مدت هشت سال در حال انتشار است. 

وی ادامه داد: کانون معلولان با هدف تغییر نگرش جامعه نسبت به توانایی های معلولان در حال فعالیت است و هیچگونه کمک بلاعوض دریافت نمی کند، چرا که معتقد است دریافت کمک بلاعوض عزت و کرامت انسانی معلولان را خدشه دار می کند. 

کریمی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های این کانون این است که تمامی مدیران و پرسنل آن را معلولان تشکیل می دهند، اظهارکرد: کانون معلولان توانا سه هزار عضو معلول دارد و تاکنون بیش از 300 شغل پایدار برای معلولان ایجاد کرده است. 

به گفته وی یکی دیگر از کارهای این کانون تشکیل زنجیزه پزشکان انسان دوست است که معلولان معرفی شده توسط کانون را به صورت رایگان ویزیت می کند. 

کریمی تصریح کرد: تاکنون 16 سال به صورت متوالی جشنواره تشویق دانش آموزان با هدف آشنایی با توانایی های معلولان را برگزار کرده ایم.

مدیرروابط عمومی کانون معلولان توانا عنوان کرد: این کانون معتقد است سرمایه اصلی فکر و اندیشه انسان هاست و همه انسان ها محدودند و تنها نامحدود خدای متعال است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *