شناسه خبر: 5229 منتشر شده در مورخ: 1393/8/18 ساعت: 08:27 گروه: اجتماعی  
ثبت نام560 رسانه برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

ثبت نام560 رسانه برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

آخرین آمار نشان از ثبت نام 560 رسانه اعم از خبرگزاری، رسانه های مکتوب و پایگاه های اطلاع رسانی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات امسال دارد.

 از این میان 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی و عمومی هستند. 

در نمایشگاه امسال 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی ـ اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانواده، 8 نشریه غیر فارسی زبان ، 45 نشریه فرهنگی،10 نشریه کودک و نوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی حضور خواهند داشت.

همچنین سه گروه نشریات دانشجویی وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نیز بالغ بر 200 نشریه را در نمایشگاه عرضه می کنند. 

در نمایشگاه بیستم دو بخش رسانه های مرتبط با دین و اندیشه، روابط عمومی دستگاه ها، همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه به این رویداد بزرگ رسانه ای اضافه شده اند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی بعدازظهر امروز(شنبه) 17 آبان ماه 93 با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و جمعی از اصحاب رسانه در مصلای تهران گشایش می یابد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 18 تا 23 آبان ماه جاری از ساعت 9 تا 20 در مصلای تهران پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *