شناسه خبر: 5176 منتشر شده در مورخ: 1393/8/7 ساعت: 10:10 گروه: اجتماعی  
خط سه مترو به منطقه ۶ می‌رسد

خط سه مترو به منطقه ۶ می‌رسد

با آماده سازی ایستگاه‌های میدان ولیعصر(عج)‌، فاطمی و میرزای شیرازی خط ۳ مترو در آینده نزدیک در منطقه ۶ به بهره برداری می‌رسد.

 محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان این خبر گفت: ایستگاه میدان ولیعصر(عج) با یک ورودی در کوچه شاهد (ضلع شمال شرقی میدان) تا پایان آبان ماه جهت بهره برداری شهروندان مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سایر ورودی‌های میدان ولیعصر(عج) از جمله شمال غربی، بلوار کشاورز، جنوب شرقی و ورودی وسط میدان که مشابه چهارراه ولیعصر(عج) است به صورت زیرگذر احداث می‌شود تا 3 ماه آینده فقط برای خط3 مترو قابل بهره برداری خواهد بود.

اسدی در خصوص راه‌اندازی ایستگاه فاطمی، گفت: این ایستگاه با ورودی موقت نبش کوچه صدر تا پایان آبان ماه با نصب پله برقی آماده بهره برداری خواهد شد و ورودی ضلع غربی تا پایان سال آماده می‌شود.

معاون حمل ونقل وترافیک در پایان افزود: ورودی جنوبی ایستگاه میرزای شیرازی تا پایان آذر ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *