شناسه خبر: 5173 منتشر شده در مورخ: 1393/8/7 ساعت: 09:08 گروه: اجتماعی  
تسهیلات مسکن روستایی به مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی پرداخت می شود

تسهیلات مسکن روستایی به مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی پرداخت می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان جزو افراد اولویت دار در برخورداری ازخدمات و تسهیلات اعطایی این نهاد بوده و تسهیلات مسکن روستایی در اختیار آنان قرار می گیرد.

به گزارش  روابط عمومی این نهاد، این موضوع در راستای اجرایی نمودن تفاهمنامه همکاری فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی استان برای برخورداری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از تسهیلات و خدمات اعطایی بنیاد مسکن در جلسه ای مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

قربان محمدی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی امور ساخت و نظارت بر مساکن روستایی و پرداخت تسهیلات در این زمینه است، افزود: تسهیلات ساخت مسکن در روستاها ‎150میلیون ریال برای هر واحد می باشد.

وی گفت: با رایزنی های اصورت گرفته مقرر شده این تسهیلات به مددجویان بهزیستی با کمترین کارمزد یعنی پنج درصد پرداخت شود.

براساس این گزارش در ادامه این جلسه مفاد تفاهمنامه فی مابین بررسی و مقرر شد راهکارهای اجرایی تفاهمنامه، طراحی و تعداد افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که نیاز به تسهیلات یاد شده دارند به تفکیک شهرستان و روستاهای استان مشخص شود. 

در ادامه این جلسه محسن ارشد زاده مدیر کل سازمان بهزیستی استان نیز با اشاره به اینکه اکثر افراد فاقد مسکن تحت پوشش این سازمان در روستاها ساکن هستند، گفت: اولویت در پرداخت تسهیلات به افراد تحت پوشش این سازمان می تواند در روند خانه دار شدن آنان تاثیر گذاشته و با در خواست کمک از خیران و نیکوکاران استان زمینه امکانات برای ساخت مسکن برای محرومان و مدد جویان فراهم شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *