شناسه خبر: 5097 منتشر شده در مورخ: 1393/7/27 ساعت: 11:19 گروه: ورزشی  
کسب دومین طلای کاروان ایران توسط سید عرفان حسینی

کسب دومین طلای کاروان ایران توسط سید عرفان حسینی

سید عرفان حسینی دومین طلای کاروان ورزشی غدیر دررشته پرتاب نیزه در بازی‌های پاراآسیایی را به دست آورد.

به گزارش ایران سپید در رقابت های دوومیدانی دومین دوره بازی های پاراآسیایی که از صبح امروز در اینچئون کره جنوبی آغاز شده است، سید عرفان حسینی در رشته پرتاب نیزه کلاس F12 با ثبت رکورد 59متر و 97 سانتیمتر به مدال طلا دست یافت .

پیش از این نیز حسینی در اولین دوره مسابقات پاراآسیایی گوانگژو مدال طلا رااز آن خود کرده بود.

سجاد نیکپرست به مدال نقره رسید.

پس از قهرمانی سید عرفان حسینی در رشته دوومیدانی پرتاب نیزه، سجاد نیک پرست دیگر نماینده کشورمان در همین ماده و در کلاس F12 با پرتاب نیزه به مسافت 56 متر و 79 سانتیمتر مدال نقره را تصاحب کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت . پرتاب‌گر چینی نیز در این ماده به مقام سوم رسید و مدال برنز را کسب کرد.

تکتاز در پرتاب دیسک زنان نقره گرفت

هاجر تکتاز در ماده پرتاب دیسک زنان، مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی را به نام خود ثبت کرد. در ادامه روز نخست رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، هاجر تکتاز در ماده پرتاب دیسک به مسافت 21 متر و یک سانتیمتر به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.

حمید اسلامی و علی الهی دو مدال نقره به دست آوردند. در ادامه مسابقات دو میدانی پاراآسیایی اینچئون، حمید اسلامی در دو 5000 متر کلاس t11 به مدال نقره رسید و علی الهی دیگر نماینده دو میدانی نابینای کشورمان در دو 5000 متر کلاس t12 یک مدال نقره ی دیگر را به دست آورد. پس از کسب یک مدال طلا و چهار نقره که ورزشکاران نابینا و کم بینای کشورمان در رشته دو میدانی به دست آوردند. در صبح روز اول مسابقات تا کنون کاروان ورزشی کشورمان از دو فدراسیون نابینایان و کم بینایان و جانبازان و معلولین، 3 طلا، 6 نقره و یک برنز و مجموع 10 مدال به دست آورده است. پس از دو طلا توسط وحید کشتکار و سید عرفان حسینی، ساره جوانمردی در رشته تیر و کمان، سومین طلای کاروان ایران را به دست آورده است. همچنین جاوید احسانی در پرتاب وزنه از فدراسیون جانبازان به مدال نقره، و یونس سیفیپور در پرتاب دیسک، به مدال برنز رسید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *