شناسه خبر: 5094 منتشر شده در مورخ: 1393/7/27 ساعت: 09:07 گروه: اجتماعی  
40 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان سازمان بهزیستی ایجاد می شود

40 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان سازمان بهزیستی ایجاد می شود

مشاور امور استان های رییس سازمان بهزیستی گفت: 40 هزار فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در سطح کشور ایجاد می شود.

'حسین بدخشان' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درهمین ارتباط سال گذشته نیز 30 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی ایجاد شد.

وی توانمند سازی و خودکفایی جامعه هدف را از برنامه های در دست اجرای سازمان بهزیستی خواند و گفت: بر اساس برنامه زمانبندی، پیش بینی می شود سالانه 10درصد جامعه هدف این سازمان(مددجویان تحت پوشش) خودکفا شود.

بدخشان، تعداد مستمری بگیران دائم سازمان بهزیستی را چهار میلیون نفر اعلام کرد و گفت: 10 میلیون نفر نیز به صورت غیر مستقیم از برنامه های حمایتی این سازمان بهره مند می شوند.

مشاور امور استان های رییس سازمان بهزیستی، تامین مسکن ،اشتغال و مستمری را از مهم ترین نیازهای جامعه هدف این سازمان عنوان کرد و گفت: میزان اعتبارات این سازمان در شش ماه اول امسال به طور میانگین 35 تا 42 درصد در بخش های مختلف افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا ، مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور استان ها برای معرفی مدیرکل جدید بهزیستی چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *