شناسه خبر: 5048 منتشر شده در مورخ: 1393/7/15 ساعت: 12:20 گروه: اجتماعی  
امام جمعه موقت قزوین: بهزیستی در خدمت رسانی به محرومان، کرامت انسانی را مد نظر دارد

امام جمعه موقت قزوین: بهزیستی در خدمت رسانی به محرومان، کرامت انسانی را مد نظر دارد

امام جمعه موقت قزوین با قدردانی از خدمات سازمان بهزیستی کشور در رفع تنگناهای نیازمندان و محرومین، گفت: باید در مراجعه مردم به مراکز این سازمان، عزت و کرامت آنان در همه حال حفظ شود.

 حجت الاسلام والمسملین 'محمد باریک بین' در دیدار قائم مقام سازمان بهزیستی کشور، افزود: خوشبختانه سازمان بهزیستی، تلاشهای ارزشمندی در کشور و استان قزوین داشته که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه مشارکت بیشتر خیرین در این سازمان فراهم شود، اضافه کرد: در استان قزوین برخی موسسات خیریه بوجود آمده است که سازمان بهزیستی باید به آنها جهت دهد.

قائم مقام سازمان بهزیستی در امور مشارکتهای مردمی نیز در این دیدار با اشاره به نقش ارزشمند و تاثیرگزار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در هدایت خیرین و رسیدگی به امور محرومان استان، گفت: به حق حضرت آیت الله باریک بین یکی از شخصیتهای مطرح و تاثیرگذار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود و همواره رسیدگی به امور محرومان جامعه را با حساسیت سفارش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین 'عبدالرحیم شهسواری' افزود: آیت الله باریک بین در احیای امور خیر در استان همواره پیشقدم بوده و توصیه های ایشان همواره راهگشا بوده است.

وی در ادامه گفت: بهزیستی یک سازمان حمایتی و اجتماعی بوده و بیش از 150 ماموریت را عهده دار است و 20 هزار نفر نیز در این سازمان کار رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان را برعهده دارند.

قائم مقام سازمان بهزیستی ادامه داد: شاکله این سازمان بصورت شورایی است و خدمات خالصانه ای به مردم ارایه می دهد.

حجت الاسلام شهسواری، با اشاره به اعتماد مردم به این سازمان اظهارکرد: باید اعتماد مردم که سرمایه اصلی این سازمان است را همواره پاس بداریم.

وی به نقش با اهمیت روحانیت و ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: باید روحانیت و ائمه جمعه در این مساله حضوری موثر داشته باشند و خیرین نیز مورد تشویق و ترغیب قرار گیرند.

در پایان این دیدار دکتر افشاری مدیر کل بهزیستی استان قزوین گزارشی از برنامه ها و اقدامات این سازمان به امام جمعه موقت قزوین ارایه کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *