شناسه خبر: 4967 منتشر شده در مورخ: 1393/7/2 ساعت: 11:04 گروه: ورزشی  
اقبالی: شناگران جانباز و معلول با رکوردهای پاراآسیایی فاصله چندانی ندارند
بازی های پاراآسیایی 2014

اقبالی: شناگران جانباز و معلول با رکوردهای پاراآسیایی فاصله چندانی ندارند

سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان ایران اعزامی به بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: شناگران در شرایط تمرینی هستند، اما رکوردهای آنان با شرایط مسابقه فاصله چندانی ندارد.

محمد حسین اقبالی درجریان برگزاری پنجمین اردوی تیم شنای جانبازان و معلولان با اشاره به اینکه شناگران از نظر جسمانی و ذهنی بسیار آماده هستند، به ایرنا افزود: شناگران در اردوهای متوالی از نظر جسمانی و ذهنی آماده شده و به طور قطع در اردوی ششم که متصل به اعزام است به مرز آمادگی کامل خواهند رسید. 

وی افزود: شناگران در اردوی پنجم همانند سایر اردوها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر جمعا نزدیک به هشت کیلومتر شنا می کنند. 
سرمربی تیم شنای جانبازان و معلولان ایران که همزمان سرپرستی و هدایت تیم شنای نابینایان و کم بینایان را نیز عهده دار است، درباره تازه ترین شرایط این شناگران نیز تصریح کرد: شناگران کم بینا و نابینا نیز تمرینات منظمی را برای شرکت دربازی های آسیایی اینچئون دنبال کرده و در حال حاضر آنان نیز شرایط خوبی دارند. 
اقبالی در ادامه از حمایت و توجه کمیته ملی پارالمپیک از تیم های شنا تصریح کرد: اردوهای ما با حمایت های این کمیته در شرایط بسیار خوبی در حال برگزاری است و به طور حتم با این روند برگزاری اردو، بخت شناگران ما برای کسب مدال نسبت به دوره قبل بالاتر خواهد بود. 
پنجمین اردوی آماده سازی تیم شنای جانبازان و معلولان ایران اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی هم اکنون در استخر نهم دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی درحال برگزاری است. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *