شناسه خبر: 4966 منتشر شده در مورخ: 1393/7/2 ساعت: 11:19 گروه: اجتماعی  
دبیر ستاد هفته پارالمپیک از کودکان و نوجوانان برای حضور در مسابقه بزرگ نقاشی دعوت کرد
همزمان با بازگشایی مدارس؛

دبیر ستاد هفته پارالمپیک از کودکان و نوجوانان برای حضور در مسابقه بزرگ نقاشی دعوت کرد

با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس، علی اصغر هادی زاده، دبیر ستاد هفته پارالمپیک، از کودکان و دانش آموزان دعوت کرد در مسابقه بزرگ نقاشی به مناسبت هفته بزرگداشت پارالمپیک، شرکت کنند.

وی درخصوص جزئیات برگزاری جشنواره بزرگ نقاشی "معلولیت، محدودیت نیست" گفت: این مسابقه ویژه کودکان 4 تا 12 سال پیش بینی شده و فراخوان آن به وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استثنایی، وزارت ارشاد و سایر دستگاهها ارسال شده و امیدواریم با آغاز سال تحصیلی، شاهد حضور چشمگیر فرزندان عزیزمان در این مسابقه بزرگ باشیم.

هادی زاده گفت: این جشنواره با نام "معلولیت، محدودیت نیست"، به مناسبت هفته بزرگداشت پارالمپیک تدارک دیده شده و کودکان و دانش آموزان عزیز می توانند آثار خود را با موضوع معلولیت و ورزش، به دبیرخانه ستاد هفته پارالمپیک ارسال کنند.

وی افزود: تکنیک آثار ارسالی آزاد است و عزیزان شرکت کننده تا 21 مهر ماه (عید سعید غدیر خم) فرصت ارسال دارند.

دبیر ستاد هفته پارالمپیک اعلام کرد: پس از بررسی آثار به تعدادی از برترین ها، جوایزی اهدا خواهد شد و آثار منتخب این جشنواره در نمایشگاهی جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته می شوند.

هادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: از اهداف مهم ما در برگزاری برنامه های هفته پارالمپیک، آشنایی عموم جامعه، به خصوص کودکان و نوجوانان با معلولیت و نیز توانمندی های افراد دارای معلولیت است که برگزاری برنامه هایی از قبیل همین جشنواره، می تواند گام موثری در زمینه باشد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا 21 مهر ماه به نشانی تهران، اتوبان نیایش، خیابان سئول شمالی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جمهوری

اسلامی ایران. صندوق پستی 5375- 15875، ارسال نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *