شناسه خبر: 4949 منتشر شده در مورخ: 1393/6/31 ساعت: 08:46 گروه: اجتماعی  
32 هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی/ توزیع 75 هزار بسته لوازم آموزشی در نیمه اول مهرماه

32 هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی/ توزیع 75 هزار بسته لوازم آموزشی در نیمه اول مهرماه

همایون هاشمی گفت:32 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند که این سازمان بسته‌ی حمایتی لوازم التحریری را برای آنان در نظر گرفته است.

 همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: سازمان بهزیستی کشور امسال توانسته با حمایت‌های دولت بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان و دانشجویان خود را از جهت معیشتی و تحصیلی تحت پوشش قرار دهد. 

وی ادامه داد: این سازمان 32 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی را تحت پوشش قرار داده که شامل معلولان و فرزندان سازمان می‌باشند و همه‌ی هزینه‌های تحصیلی آنها بر عهده بهزیستی است. 

هاشمی تصریح کرد: 85 هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که با کودکان زنان سرپرست خانوار به بیش از 100 هزار نفر می رسند. 

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی بسته لوازم تحریری شامل پوشاک مدرسه،‌ لوازم تحریر و کیف و کفش به مبلغ 85 هزار تومان را در نظر گرفته که آن را به فرزندان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور 75 هزار بسته لوازم آموزشی را تهیه کرده که تا نیمه اول مهرماه بین مددجویان عرضه می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *