شناسه خبر: 491 منتشر شده در مورخ: 1392/8/8 ساعت: 15:34 گروه: فرهنگی  
فیلمی سه اپیزودی از کارگردان «تنهای تنهای تنها»

فیلمی سه اپیزودی از کارگردان «تنهای تنهای تنها»

احسان عبدی‌پور با اشاره به موضوع متفاوت فیلم جدیدش گفت: «سیاه و سفید» روایت گوشه‌ای از زندگی سیاهانی که سالیان پیش بالاجبار از موطن خود روی به هجرتی سیاه آوردند، است.

 

احسان عبدی‌پور در خصوص کار جدیدش که فیلمی سه اپیزودی است گفت: کار جدیدم  فیلمی در ادامه دغدغه‌هایم است، البته بستر داستان کودک نیست و به زندگی یک خانواده می پردازم و کمی هم به قصه مهاجرت پرداختم که امیدوارم دیده شود، و به نظرم کمتر از کار قبلی با متر سینمای ملی ایران نیست.

وی افزود: به مولفه‌های سینمای ملی علاقه دارم اما به اعقتاد من وقتی از سینمای ملی با کاراکترهای ایرانی حرف می‌زنیم به معنای یک سینمای نق و نوق الکی نیست  و «سیاه و سفید»نیز در همان راستای کارهای قبلی‌ام است  که دوست دارم تصویر روشن و امیدبخشی از کشورم نشان دهم و خیلی امیدوارم که  این کار نیز همچون «تنهای تنهای تنها» دیده شود.

این کارگردان جوان سینما همچنین در خصوص نام فیلمش اظهار داشت:  برای فیلم دو نام را انتخاب کرده بودیم که یکی «پاپ» بود که خودم خیلی آنرا دوست داشتم و دیگری «سیاه وسفید» ؛ چون انتخاب پاپ در واتیکان محور قصه فیلم است و یکی از قصه های فیلم این است که وقتی پاپ در واتیکان انتخاب میشود اگر از نیجریه باشد و سیاه باشد یک اتفاق خاصی در فیلم ما میافتاد.

عبدی پور تصریح کرد: این فیلم سه اپیزودی است که مکزیک ، ایتالیا و انگلیس نام اپیزودهایش است و در این فیلم نیز به روابط فراوطنی می‌پردازم، من سعی میکنم در فیلمها خط و خطوط جغرافیایی را بردارم چون ما متاثر از همدیگر هستیم هستیم.

وی تاکید کرد: «سیاه و سفید» روایت گوشه‌ای از زندگی سیاهانی که سالیان پیش بلاجبار ازموطن خود روی به هجرتی سیاه آوردند، است برای گریز از فقر و حقارت، بیماری و مرگ، بیچارگی و درماندگی هجرتی سیاه کردند تا برده و سرخورده نباشند و حقوقشان همسو باشد با سفیدان.

کارگردان «تنهای تنهای تنها» که فیلمش به زودی در سینماها اکران می‌شود همچنین در خصوص احتمال حضور فیلم جدیدش در جشنواره فجر گفت: امیدم این است که «سیاه و سفید» به جشنواره برسد، البته اگر راهمان بدهند و بپیذیرند!.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *