شناسه خبر: 490 منتشر شده در مورخ: 1392/8/8 ساعت: 11:29 گروه: فرهنگی  
جک غول کش در درام علمی تخیلی تازه

جک غول کش در درام علمی تخیلی تازه

نیکلاس هولت در فیلم تازه‌اش با کریستین استوارت بازیگر مجموعه فیلم «گرگ و میش» هم بازی می‌شود. این فیلم با نام «همانندها» جلوی دوربین می‌رود.

فیلم مشترک هولت و استوارت یک اکشن علمی تخیلی است که یک افسانه عاشقانه عجیب و غریب را به تصویر می‌کشد.

برای کارگردانی این درام علمی تخیلی،دراکه دورموس انتخاب شده است. فیلم‌نامه اصیل و غیر اقتباسی فیلم را ناتان پارکر نوشته است.

خط اصلی قصه «همانندها» درباره یک زوج جوان (با بازی نیکلاس هولت و کریستین استوارت) است که در آینده‌ای نزدیک زندگی می‌کنند.

زمانی که یک بیماری مرموز جان اهالی شهر را در خطر مرگ قرار می‌دهد و یکی از این دو کاراکتر بیمار می‌شود،علاقه آن ها به یکدیگر به چالش کشیده می‌شود.

اما دراکه دورموس می‌گوید این درام علمی تخیلی در دل قصه خود چیزهای دیگری هم دارد،که قرار نیست هم‌اکنون افشا شود و تماشاگران باید آن‌ها را در سالن‌های سینماها دیده و تجربه کنند.

شرکت مستقل فیلم‌سازی ایندین پینت براش تهیه کننده فیلم است. این فیلم با هزینه تولید تقریبی 30 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد رفت.

کلید فیلم‌برداری «همانندها» اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود. دو شهر لس آنجلس و نیویورک، لوکیشن‌های اصلی فیلم هستند.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، این درام اکشن علمی تخیلی برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات سال نو میلادی 2015 آماده خواهد شد.

نیکلاس هولت بازیگر اصلی فیلم در یک سال اخیر دو فیلم پر سر و صدا و موفق «جک غول کش» (در نقش جک) و «موجودات گرم» (در نقش یک زامبی) را روی پرده سینماها داشت.

موفقیت مالی بین‌المللی این فیلم‌ها، نام این بازیگر جوان و تازه وارد 24 ساله را در سطح وسیعی مطرح کرد و وی تبدیل به یکی از بازیگران موفق جوان صنعت سینما شد.

هولت برای سال جدید میلادی اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» را به روی پرده سینماها می‌فرستد.

کریستین استوارت هم پس از نمایش عمومی موفقیت آمیز فیلم پنج قسمتی اکشن و نوجوانانه «گرگ و میش»، در نسخه تازه و زنده «سفید برفی» بازی کرد.

موفقیت مالی این فیلم، راه را برای تولید قسمت دوم آن هموار کرد. این فیلم برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می‌شود.

استوارت در فیلم در نقش کاراکتر سفید برفی بازی کرده و کریس همسورث بازیگر استرالیایی‌تبار سینما، نقش مقابل وی را بازی کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *