شناسه خبر: 4827 منتشر شده در مورخ: 1393/6/13 ساعت: 13:27 گروه: سیاسی  
پیشرفت پروژه های عمرانی با توجه به بودجه مصوب بررسی می شود
لاریجانی برای شرکت در همایش بین المللی «رییسعلی دلواری» وارد بوشهر شد

پیشرفت پروژه های عمرانی با توجه به بودجه مصوب بررسی می شود

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به بوشهر به عنوان یک مرزبان توجه جدی شود، گفت: در این سفر پیشرفت پروژه های عمرانی در پناه بودجه های مصوب استان را بررسی خواهد کرد.

علی لاریجانی در بدو ورود به شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران، بوشهر را دارای رجال دینی و ملی برجسته دانست که در راه اسلام و حب وطن جانفشانی کردند و افزود که هدف از این سفر، شرکت در همایش بین المللی شهید رییسعلی دلواری است. 


وی از دیگر اهداف سفر خود را بازدید از برخی پروژه های مهم در حال انجام در استان بوشهر و گفت و گو با مسوولان اجرایی استان درباره پیشرفت و آبادانی و بررسی کارهای عمرانی در پناه بودجه های مصوب بیان کرد. 

رییس مجلس اظهار امیدواری کرد با توجه به شاخص هایی از نظر داشتن رجال برجسته دینی و مردمی و مجاهد که جایگاه این منطقه را به عنوان یک مرزبان قوی همیشه مستحکم نگه می دارد، به همین میزان موجب به بوشهر شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «علی لاریجانی» پس از ورود به بوشهر، از طرح های توسعه بندر تجاری بوشهر و برج مراقبت دریایی این شهر و روند توسعه آن بازدید کرد و از نزدیک از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت. 

مصطفی سالاری استاندار بوشهر توضیحاتی درباره چگونگی اجرای این طرح به رییس مجلس ارائه کرد. 

لاریجانی قرار است امروز در همایش روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس سخنرانی کند. 

لاریجانی قرار است  در همایش شهید رییسعلی دلواری و به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس در شهر بوشهر سخنرانی کند. 


لاریجانی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد

بوشهر- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «علی لاریجانی» در ادامه سفر یک روزه خود به استان بوشهر ضمن بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر در جریان آخرین روند پیشرفت ساخت و تجهیز این نیروگاه قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی قرار است عصر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت رییسعلی دلواری و روز مبارزه با استکبار انگلیس در جمع مردم شهر تنگستان سخنرانی کند.

رییسعلی دلواری سردار شجاع تنگستانی در سال 1294 با تشکیل گروهی نظامی در برابر حضور ارتش استعمارگر انگلستان که به منظور اشغال نظامی جنوب کشور به دنبال تخلیه نیروهای خود بودند، ایستادگی کرد.

رییسعلی دلواری در 12 شهریور 1294 به وسیله یکی از افراد نفوذی استکبار جهانی در زمانی که در حال مبارزه با ورود انگلیسی ها به ایران بود به شهادت رسید.

هر ساله در استان بوشهر بویژه محل تولد شهید دلواری، مراسمی برای گرامیداشت یاد و دلاوری های وی برگزار می شود.

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز 12 شهریور ماه روز مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *