شناسه خبر: 4778 منتشر شده در مورخ: 1393/6/10 ساعت: 09:11 گروه: اجتماعی  
نماینده مجلس، توجه ویژه به مسکن مددجویان بهزیستی را خواستار شد

نماینده مجلس، توجه ویژه به مسکن مددجویان بهزیستی را خواستار شد

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی باید جدی گرفته شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈدخیل عباس زارع زادهˈ روز یکشنبه در بازدید از واحدهای مسکونی در دست ساخت بهزیستی این شهرستان افزود: یکی از مهمترین نیازهای افراد زیر پوشش این نهاد، مسکن مناسب است .

وی ادامه داد: به همت دولت و مجلس و با همراهی سازمان بهزیستی، بعد از انقلاب اسلامی برای مسکن دار شدن افراد زیر پوشش بهزیستی فعالیت های قابل توجهی انجام گرفت.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور و مشارکت بخش خصوصی و خیرین در کنار فعالیت های بهزیستی خیلی موثر است .

همچنین رییس اداره بهزیستی مهریز در گزارشی مهمترین مشکل این اداره را در حوزه مسکن مددجویان ، مشکل زیر ساخت های پروژه های مسکن مهر در دست ساخت عنوان کرد .

ˈ علیرضا علیزاده ˈ با بیان اینکه پروژه 30 واحدی شهرک شهید باهنر به صورت 100درصد تکمیل است و در صورت تأمین زیر ساخت های آب ، برق و گاز به توانخواهان و مددجویان واگذار می شود خواستار توجه ویژه نماینده مجلس به این موضوع شد .

نماینده مردمر مهریز در مجلس شورای اسلامی از دو پروژه در دست ساخت مسکن مددجویان و توانخواهان در شهرک های شهید باهنر و موحدین این شهرستان بازدید نمود.

مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *