شناسه خبر: 4710 منتشر شده در مورخ: 1393/6/4 ساعت: 09:41 گروه: حوادث  
قتل همکار با لگد

قتل همکار با لگد

کارگر افغانی که به‌دلیل اختلاف مالی همکارش را با لگد به قتل رسانده بود نمی‌دانست سرقت گوشی تلفن همراه مقتول باعث دستگیری‌اش می‌شود.

چند شب پیش به مأموران تجسس کلانتری103 گاندی خبر رسید درگیری 2کارگر ساختمانی در بلوار آفریقا به مرگ یکی از آنها منجر شده است. این درگیری ظهر آن روز رخ داده و یکی از آنها به نام بصیر به‌دلیل لگدی که از همکارش ضیا خورده بود به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود اما ساعتی بعد به‌دلیل پارگی طحال جان خود را از دست داد. به‌دنبال این حادثه مأموران تجسس کلانتری برای دستگیری متهم به قتل به تکاپو افتادند. شواهد نشان می‌داد ضیا بعد از این حادثه گریخته و تلفن همراه مقتول را نیز با خود برده است. این موضوع می‌توانست سرنخ خوبی برای به دام انداختن متهم باشد.

به این ترتیب درحالی‌که یک روز از این درگیری مرگبار می‌گذشت مأموران با ردیابی متهم توانستند او را در ساختمانی در حال ساخت در بلوار آفریقا دستگیر کنند. ضیا در جریان بازجویی‌های اولیه قتل همکارش را انکار می‌کرد اما با ادامه یافتن بازجویی‌ها سرانجام کشتن بصیر را برعهده گرفت و انگیزه‌اش را از ارتکاب قتل اختلاف مالی و رقابت کاری اعلام کرد. او گفت: هردو نفر ما کارگر ساختمانی بودیم. یک روز قبل از حادثه فهمیدم بصیر در ساختمان‌شان از همان طرحی که من در محل کارم استفاده کرده بودم استفاده کرده است.

او در حقیقت طرح من را دزدیده بود. به همین دلیل سراغش رفتم تا با او صحبت کنم اما با یکدیگر درگیر شدیم. بعد از آنکه چند مشت و لگد بین ما رد و بدل شد من یک لگد محکم به شکمش زدم و او روی زمین افتاد. من هم گوشی تلفن همراهش را برداشتم و فرار کردم. فکر نمی‌کردم اتفاق بدی برای او افتاده باشد اما چند ساعت بعد یک نفر با من تماس گرفت و گفت طحال بصیر پاره و او فوت شده است. من قصدی برای به قتل رساندن همکارم نداشتم و این ماجرا فقط یک حادثه بود.سرگرد عبدالوهاب حسنوند، رئیس‌کلانتری103 گاندی در این‌باره به همشهری گفت:‌ به‌دنبال بازجویی‌های اولیه، متهم به دستور بازپرس دادسرای جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *