شناسه خبر: 4673 منتشر شده در مورخ: 1393/6/2 ساعت: 08:38 گروه: اجتماعی  
راه‌اندازی صندوق اشتغال و مسکن ویژه مددجویان تا پایان شهریور
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

راه‌اندازی صندوق اشتغال و مسکن ویژه مددجویان تا پایان شهریور

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی صندوق اشتغال و مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: این صندوق تا پایان شهریور با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) افتتاح می‌شود.

همایون هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون محورهای توانمندسازی در سازمان بهزیستی تدوین و مورد توجه مدیران استانی قرار گرفته است، اظهار داشت: در بخش مسکن، اشتغال و بیمه‌های اجتماعی اقدامات خوبی در چند ماهه گذشته صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن ساخت واحدهای مسکونی متناسب با معلولان در سال‌های گذشته در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است و اقدامات این سازمان در حوزه مسکن اجتماعی هم اکنون به عنوان یک الگو در کشور محسوب می‌شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: توجه به فرآیند آموزش و حرفه‌آموزی بخش دیگری از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت یازدهم محسوب می‌شود که در این زمینه نیز برنامه‌های خوبی اجرا شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه باید از تولیدات مددجویان حمایت شود، گفت: در این زمینه نیز در بخش تولید و بازاریابی اقداماتی صورت گرفته است به طوری که با به امضا رساندن تفاهم‌نامه‌های مختلف، بازارچه‌های فصلی در استان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور تشکیل صندوق مسکن و اشتغال با حمایت صندوق مهر امام رضا است که در این زمینه توافقات اولیه صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور این صندوق تشکیل شود.

هاشمی گفت: پرداخت وام‌های اشتغال و مسکن از جمله برنامه‌های صندوق اشاره شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *