شناسه خبر: 4606 منتشر شده در مورخ: 1393/5/26 ساعت: 08:51 گروه: اجتماعی  
افتتاح ۵ مدرسه استثنایی در پایتخت

افتتاح ۵ مدرسه استثنایی در پایتخت

اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای مقاوم سازی مدارس استثنایی تهران

 وجیهه‌الله پرویزی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اعلام پوشش صددرصدی ارائه خدمات رایگان به تمام مدارس استثنایی شهر تهران توسط سامانه معلولان و جانبازان شهرداری تهران، اظهار داشت: با تفاهمی که با مدیرعامل سامانه معلولان و جانبازان شهرداری تهران انجام شده است، مقرر شد امسال جهت ایجاد روحیه نشاط و شاداب سازی در اختیار هر مدرسه استثنایی یک اتوبوس مناسب‌سازی شده مجهز به بالابر  قرار گیرد تا در طول ساعات آموزش مدرسه به صورت رایگان دانش‌آموزان را جا به جا و به اردو برده که تأمین راننده و تمام هزینه‌ها نیز در این خصوص با شهرداری است.

پرویزی با بیان اینکه اجرای تغذیه رایگان در مدارس استثنایی تهران انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: امسال در مدارس استثنایی شهر تهران طرح تغذیه رایگان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح جهت ایجاد نشاط و سلامت جسمانی تمام دانش‌آموزان، خوراکی‌های غنی شده شامل کیک و بیسکویت که حاوی ویتامین‌های مورد نیاز هستند را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به افتتاح 5 مدرسه استثنایی در پایتخت، تصریح کرد: پنج پروژه آموزشی ویژه کودکان استثنایی شامل 3 پروژه خیّرساز و 2 پروژه عظیم دولتی در مهر 1393 افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه مدرسه استثنایی خیّرساز «سرور استثنایی» واقع در منطقه 11 تهران ویژه دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی با کمک خیّر نیک اندیش نجفی، پروژه خیّرساز «صدرا روحی» در آموزشگاه پیروزی ویژه دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی توسط خیّر نیک اندیش روحی، نخستین مدرسه هیأت امنایی آموزش و پرورش استثنایی واقع در منطقه 12 تهران ویژه دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی دختر اهدایی توسط خیّر نیک اندیش کوهپایه، پروژه عظیم صیاد شیرازی که از منابع دولتی است و دارای رمپ، آسانسور و آب درمانی است یکی از مجهزترین مراکز جهت دانش‌آموزان جسمی-حرکتی کشور است و پروژه مدرسه استثنایی مهرآئین واقع در منطقه 18 تهران ویژه دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی پسر از اعتبارات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

پرویزی به کسب رتبه عالی توسط آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در پروژه مهر 93 اشاره و گفت: برای دومین سال پیاپی اداره آموزش و پرورش استثنایی توانست طبق اعلام نتایج اداره کل، رتبه عالی را در بین کارگروه‌های ساماندهی نیروی انسانی و سنجش سلامت جسمانی به خود اختصاص دهد.

 

وی همچنین به تجهیز مدارس و مقاوم‌سازی مدارس استثنایی به صورت ویژه اشاره و تصریح کرد: اعتباری حدود چهارصد میلیون تومان جهت تجهیز و مقاوم‌سازی و تعمیرات مدارس استثنایی توسط اداره کل در سال جاری اختصاص یافته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *