شناسه خبر: 4553 منتشر شده در مورخ: 1393/5/20 ساعت: 10:43 گروه: فرهنگی  
«رخ دیوانه» به پایان فیلمبرداری رسید/ انتشار تازه‌ترین تصاویر فیلم

«رخ دیوانه» به پایان فیلمبرداری رسید/ انتشار تازه‌ترین تصاویر فیلم

مراحل پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی «رخ دیوانه» با مدیریت فرشاد محمدی در حال انجام است و بهرام دهقانی نیز به زودی تدوین را آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی «رخ دیوانه» در برگیرنده مضمونی اجتماعی نوشته محمدرضا گوهری است که براساس طرحی از ابوالحسن داودی نوشته شده و به تهیه کنندگی بیتا منصوری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به مرحله تولید رسیده است.

داستان این فیلم سینمایی درباره چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می شوند و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند؛ مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم می زند.

فرشاد محمدی که فیلمبرداری «رخ دیوانه» را به عهده دارد در گفتگویی که پیش از این با خبرگزاری مهر داشت درباره دلایل پذیرش فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفته بود که سینمای ابوالحسن داودی را از گذشته تا امروز بسیار دوست داشته و خاطره‌های خوبی از فیلم هایی چون «سفر جادویی»، «تقاطع» و «نان، عشق، موتور 1000» داشته است.

همچنین محمدی معتقد است روایت داستان فیلم سینمایی «رخ دیوانه» فضای خوبی برای نورپردازی و فیلمبرداری ایجاد می کند و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

«رخ دیوانه» فیلمی پر بازیگر است به این ترتیب که طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی،سحر هاشمی، فرنوش آل ااحمد، بیژن امکانیان و گوهر خیراندیش از بازیگرانی هستند که مقابل دوربین رفته اند و تنها امیرمحمد زند برای بازی در نقش پلیس به جمع بازیگران اضافه شده است.

ابوالحسن داودی کارگردان، نظام کیایی مدیر صدابرداری،مهری شیرازی طراح چهره پردازی،مسعود اشتری عکاس،مهیار جوادیفر مدیر روابط عمومی از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. 

ابوالحسن داودی که در حال حاضر به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش در سازمان سینمایی مشغول به فعالیت است آخرین مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی«رخ دیوانه» را پشت سر می گذارد و بنا دارد این فیلم سینمایی را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

این کارگردان پیش از این فیلم های «جیب برها به بهشت نمی روند»، «تقاطع»، «نان و عشق و موتور 1000» و «مرد بارانی» را کارگردانی کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *