شناسه خبر: 453 منتشر شده در مورخ: 1392/8/7 ساعت: 22:42 گروه: ورزشی  
امیدوارم گلبال مزد زحمت‌هایش را بگیرد

امیدوارم گلبال مزد زحمت‌هایش را بگیرد

محمدرضا مظلومی با تمجید از عملکرد تیم ملی گلبال پسران در مرحله نیمه نهایی ابراز امیدواری کرد دختران ایران نیز راهی فینال شوند و در نهایت دو تیم گلبال ایران مزد زحمت های خود را با قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی بگیرند.

به گزارش ایران سپید محمد رضا مظلومی، سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ایران پس از صعود تیم ملی گلبال ایران به فینال بازی‌های پاراآسیایی جوانان گفت: در دیدار نیمه نهای ملی پوشان ایران اقتدار خود را نشان دادند و تنها در هفت دقیقه حریفشان را ضربه فنی کردند. این بازی حتی به نیمه دوم نیز نرسید و ما خیلی قدرتمند اردن را از پیش رو برداشتیم و راهی فینال شدیم. به نظر من عملکرد تیم خیلی خوب بود و نشان داد که شرایطمان خوب است.

 مظلومی ادامه داد: ایران در رقابت پسران تنها تیم بدون شکست است. ما برابر چین به پیروزی رسیدیم. آنها باورشان نمی شد که برابر ما تن به شکست دهند. چین در این دوره بسیار قدرتمند است و با شرایط بسیار قابل توجهی در رقابت ها شرکت کرده اما برابر ما مغلوب شد. ملی پوشان ما برنامه های خوبی داشتند و با تمرین ها و اردوهای مناسب به این رقابت ها اعزام شدند و ان شاءالله در فینال مزد تمام زحمت هایشان را خواهند گرفت. 
وی در پاسخ به این سوال که سطح بازی ها را چطور می بینید بیان کرد: تیم ها شرایط خوبی دارند. خود چین خیلی خوب کار می کند. ژاپنی ها عملکرد قابل قبولی دارند که حالا برای رسیدن به فینال باهم رو به رو شده اند. به نظر من چین به فینال می رسد اما نباید فراموش کنیم که همه کشورها با نفرات خوبی در رقابت ها شرکت کرده اند. اینکه جوانان ما اردن را راحت شکست می دهند نشان از قدرت ما است نه اینکه حریفان ضعیف هستند. حال باید برای بازی نهایی آماده شویم که مطمئنا شرایط بسیار دشوار و غیرقابل پیش بینی دارد و امیدوارم بچه ها بتوانند مثل بازی های گذشته بدرخشند. 
این مقام مسئول درباره شرایط تیم ملی دختران نیز خاطرنشان ساخت: دختران ما باید برای رسیدن به فینال با ژاپن بازی کنند. آنها عملکرد خوبی داشتند و می توانند به فینال هم برسند. باید با دقت و تمرکز بالایی بازی کنند چرا که توانایی بالایی دارند و باید از این توانایی بهره ببرند.
مظلومی در پایان بیان کرد: امیدوارم ملی پوشان ایران بتوانند با بهترین عملکرد مزد زحمت های خود را بگیرند. آنها به سختی تلاش کردند و حالا در بازی‌های پاراآسیایی باید مزد این زحمت ها و تلاش ها را بگیرند. کارشان سخت بوده اما می توانند از پسش بربیایند. 
شایان ذکر است:تیم ملی گلبال پسران ایران به فینال بازی‌های پاراآسیایی جوانان رسیده و دختران باید برای رسیدن به دیدار نهایی از سد ژاپن عبور کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *