شناسه خبر: 4524 منتشر شده در مورخ: 1393/5/16 ساعت: 05:51 گروه: ورزشی  
آناتورای: هدفمان حمایت از فوتبال معلولان و داشتن زندگی سالم است

آناتورای: هدفمان حمایت از فوتبال معلولان و داشتن زندگی سالم است

رئیس کمیته فعالیت های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره فستیوال فوتبال معلولین که همزمان با مسابقات قهرمانی زیر 14سال آسیا در همدان برگزار می شود به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایران سپید  آناتورای در باره اهداف برگزاری چنین فستیوالی گفت: این فستیوال به پیشنهاد ایران و با استقبال کمیته فعالیت های اجتماعی ای اف سی از این طرح با حضور هشت تیم آغاز می شود.


 در واقع هدف اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا از برگزاری این فستیوال حمایت از فوتبال معلولان و داشتن زندگی سالم است و دپارتمان مسوولیت های اجتماعی ای اف سی وظیفه دارد برنامه های اجرایی و تبلیغاتی براساس این هدف را اجرا کند.
  
وی ادامه داد: توسعه فوتبال باید با تقویت روحیه اجتماعی رده های سنی پایه فوتبال کشورها همراه باشد تا بتوانیم در کنار پیشرفت های ورزشی، برای داشتن زندگی سالم، ،غذای سالم، سیاست ضد سیگار  و آگاهی از خطر مواد مخدر و توسعه فوتبال برای کودکان معلول فعالیت کنیم .  
رئیس کمیته فعالیت های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: دپارتمان مسوولیت های اجتماعی ای اف سی درچهار سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است و موضوعات محیط زیست، سلامت بازیکنان، کودکان، بانوان و افراد معلول را در قالب برنامه های مطالعاتی، پژوهشی و زیربنایی مورد توجه قرار می دهد. 
 
وی در پایان از برگزاری کنفرانس روانشناسی معلولان در روز چهارشنبه 15مرداد ماه خبر داد و گفت: در این کنفرانس تعدادی از مسئولان ورزشی کشور سخنرانی خواهند داشت.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *