شناسه خبر: 4514 منتشر شده در مورخ: 1393/5/15 ساعت: 10:44 گروه: سیاسی  
رییس جمهوری: امیدواریم سفر به چهارمحال و بختیاری توأم با برکت برای مردم باشد
در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد؛

رییس جمهوری: امیدواریم سفر به چهارمحال و بختیاری توأم با برکت برای مردم باشد

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری گفت: امیدواریم سفر به چهارمحال و بختیاری توأم با خیر و برکت برای مردم این استان باشد.

به گزارش ایران سپیدرییس دولت تدبیر و امید   در ادامه سفرهای دولت یازدهم به استان های مختلف کشور، در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد برای انجام ششمین سفر داخلی کاروان تدبیر و امید در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم تصمیمات این سفر و اجرای آنها بتواند برای توسعه و تحول مثبت در این استان تاثیرگذار باشد.


رییس جمهوری اضافه کرد: بسیار خوشحالم خداوند به من و هیات همراه این توفیق را داد که در آستانه سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید به استان دلاورپرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفری داشته باشم و از نزدیک، مردم بزرگوار و غیور و عشایر این استان را از نزدیک زیارت کنم. 

روحانی ادامه داد: در این سفر نظرات و مطالبات مردم این استان را می شنویم و مرور می کنیم و طرح هایی را که برای این دولت در طول سه سال باقی مانده برای اجرای کامل یا بخش مهمی از آن امکان پذیر است، به مردم اعلام می کنیم. 

رییس دولت تدبیر و امید اظهار داشت: در جلساتی که با فرهیختگان، علما، ایثارگران، عشایر و روستاییان خواهیم داشت و همچنین با بخش توسعه و سرمایه گذاری در بخش های خاص، نظرات اندیشمندان، صاحب نظران و نخبگان را نیزخواهیم شنید و مطالبی که در استان در دست اجرا است، مطرح خواهد شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *