شناسه خبر: 4499 منتشر شده در مورخ: 1393/5/13 ساعت: 09:07 گروه: اجتماعی  
جذب ۱۷ میلیارد ریالی مشارکت‌های مردمی بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

جذب ۱۷ میلیارد ریالی مشارکت‌های مردمی بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: بهزیستی چهارمحال و بختیاری سال گذشته موفق به جذب بیش از ۱۷ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران از طریق حوزه مشارکت‌های مردمی شد.

مهشید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های بهزیستی با توجه به دامنه گسترده فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست مگر با مشارکت مردم و موسسه‌های خیریه‌ مردمی که به حق بازوان توانایی در اجرای سیاست‌های بهزیستی محسوب می‌شوند.

وی افزود: این معاونت با در نظر گرفتن حفظ و کرامت والای انسانی و تلاش در راستای تقویت مشارکت می‌کوشد تا زمینه مناسبی را برای تمامی افرادی که به نوعی مایل به همکاری در راستای برنامه‌های بهزیستی هستند فراهم کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری سال گذشته موفق به جذب بیش از 17 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران از طریق حوزه مشارکت‌های مردمی شد.

سلیمانی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال مجموع مشارکت‌های مردمی استان در بهزیستی، مبلغی بالغ بر 2 میلیارد و 873 میلیون ریال بوده است.

وی گفت: این مبلغ شامل بیش از 2 میلیارد ریال کمک‌های نقدی، بیش از 623 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی و 15 میلیون ریال کمک‌های خدماتی بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد افراد مشارکت کننده در این کمک‌ها در سه ماهه نخست امسال 3 هزار و 352 نفر بوده است، افزود: شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن به ترتیب بیشترین میزان مشارکت مردمی در راستای کمک به مددجویان بهزیستی را در این مدت داشته‌اند.

سلیمانی گفت: امید است با آشنایی بیشتر مردم از فعالیت‌های این اداره کل و اهداف متعالی آن، شاهد مشارکت بیشتر در زمینه‌های مختلف امور بهزیستی باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *