شناسه خبر: 4497 منتشر شده در مورخ: 1393/5/13 ساعت: 08:35 گروه: اجتماعی  
خیران می‌توانند حامی برگزاری مسابقات مهارت معلولان باشند

خیران می‌توانند حامی برگزاری مسابقات مهارت معلولان باشند

مدیر دفتر بین‌المللی مسابقات مهارت بر جذب همکاری‌های خیران در برگزاری مسابقات ملی مهارت معلولان به عنوان حامیان این مسابقات تاکید کرد.

 ژاله عمرانی مدیر دفتر بین‌المللی مسابقات مهارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری مسابقات ملی مهارت معلولان در شهریورماه سال جاری گفت: پس از ثبت نام متقاضیان شرکت در این مسابقات و برگزاری آزمون کتبی اولین دوره مسابقات عملی مهارت ویژه معلولان در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود. 
 
وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از مراحل آماده‌سازی کارگاه‌ةای محل برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در استان البرز افزود: فعالیت‌های ارزشمندی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات صورت گرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مسابقات به عنوان اولین تجربه و برگزاری مسابقات مهارت ویژه معلولان باشیم. 
 
مدیر دفتر بین‌المللی مسابقات مهارت خاطرنشان کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات خواهان جذب همکاری خیران به عنوان حامیان این مسابقات هستیم و بر انجام هماهنگی‌های لازم با کارشناسان معلولان در آماده‌سازی فضا و کارگاه‌های محل برگزاری این مسابقات تمهیدات لازم اندیشیده شده است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *