شناسه خبر: 4496 منتشر شده در مورخ: 1393/5/13 ساعت: 08:31 گروه: اجتماعی  
برون سپاری از اهداف سازمان بهزیستی است

برون سپاری از اهداف سازمان بهزیستی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور برون سپاری را از اهداف این سازمان دانست و گفت: بهزیستی سرمایه های انسانی بسیار خوبی دارد که عاشقانه به این سازمان ورود پیدا کرده اند و در حال خدمت هستند.

به گزارش ایران سپید  فرزاد حیدری در نشست شورای معاونان بهزیستی استان سمنان که در اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه رمز موفقیت بهزیستی زمانی است که بتواند با توانمندسازی، تعداد مددجویان جامعه هدف را کاهش دهد اظهار داشت: تغییر نگرش به مددجویان تحت پوشش به عنوان مهمترین عامل در تحول زیربنای توانمندی های توانخواهان است.

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن مددجویان پیش از فراهم کردن زمینه برای اشتغال آنان یکی از اشتباه های دولت دهم بود افزود: اشتغال مددجویان باید پیش از تامین مسکن آنها مورد توجه قرار می گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: شرایط اقتصادی جامعه پس از تحریم ها نیز فشار زیادی بر مددجویانی که مشکل بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن داشتند وارد کرده است.

حیدری با بیان اینکه که مهدهای کودک اولین و مهمترین پایگاه در پرورش سرمایه های انسانی هستند عنوان کرد: آموزش های کارآفرینی، خلاقیت، مهارتهای زندگی و کسب و کار، کار تیمی و ... از مواردی است که می توان در سنین کودکی در مهدها آموزش داده شود.

وی افزود: بر اساس شعار سازمان بهزیستی نوین، مددجویان باید به توانمندی های خود ایمان بیاورند و با نگاه مثبت به آینده، فرصتهای جدیدی در مسیر زندگی کسب کنند.

در این نشست تخصصی که با حضور  جمعی از مسئولان و مدیران کل سازمان بهزیستی کشور برگزار شد مسایل و مشکلات مختلف بهزیستی استان سمنان مطرح و بررسی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *