شناسه خبر: 447 منتشر شده در مورخ: 1392/8/7 ساعت: 16:10 گروه: فرهنگی  
تصاویر به یاد ماندنی از کنسرت فرزاد فرزین

تصاویر به یاد ماندنی از کنسرت فرزاد فرزین

آخرین شب از نخستین کنسرت 3D MAPPING در ایران، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که این برنامه حاوی نکات و حواشی جالب توجهی نیز بود.

به گزارش ایران سپید آخرین شب از نخستین کنسرت 3D MAPPING در ایران، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که این برنامه حاوی نکات و حواشی جالب توجهی نیز بود.

«محمد رضا گلزار» و «احسان علیخانی» مهمانان ویژه سانس آخر اجرای این خواننده بودند. در این بین حضور رسمی گلزار در یک برنامه فرهنگی، بعد از حضور بلند مدت او در خارج از کشور، قطعا به نوعی اعلام موجودیت رسمی این هنرمند برای فعالیت دوباره در کشور به حساب می آید. 

گلزار به صورت اتفاقی دقیقا در لحظه ای به پشت صحنه برنامه رفت که «احسان علیخانی نیز در کنار فرزاد فرزین حضور داشت و مواجه این دو چهره و رفتار سرد هر دو در مواجهه با یکدیگر در نوع خود عجیب بود. در این بین فرزین به خوبی از مهمانانش استقبال کرد و از آنها دعوت کرد در عکس هایی یادگاری، کنار هم حضور داشته باشند.

 یاحا کاشانی، پویا امینی، امیر محمد و... از دیگر مهمانان برنامه بودند.
 











 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *