شناسه خبر: 4442 منتشر شده در مورخ: 1393/5/4 ساعت: 15:05 گروه: اجتماعی  
ساخت شیرخوارگاه با حمایت خیرین
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

ساخت شیرخوارگاه با حمایت خیرین

سایت خبری تحلیلی ساعت 24- رئیس سازمان بهزیستی کشور از ساخت چند شیرخوارگاه جدید در تهران و استان های مختلف با حمایت خیرین در سال جاری خبر داد.

سایت خبری تحلیلی ساعت 24- رئیس سازمان بهزیستی کشور از ساخت چند شیرخوارگاه جدید در تهران و استان های مختلف با حمایت خیرین در سال جاری خبر داد.

«همایون هاشمی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم جشن گلریزان جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از خیرین برگزار شد، با بیان اینکه امسال بنا داریم خانواده‌های دارای دو معلول را صاحب مسکن کنیم، گفت: بهزیستی آمادگی دارد هر اندازه که خیرین کمک کند سه برابر منابع در این زمینه اختصاص دهد تا مسکن قابل قبول و خوبی را در اختیار جامعه هدف قرار دهد.  تاکنون در بحث جهیزیه، کمک مالی و همچنین ساخت شیرخوارگاه‌ها در استان‌های محروم خیرین حمایت‌های خوبی را از سازمان بهزیستی و جامعه هدف آن داشته‌اند و در سال جاری نیز ساخت شیرخوارگاه‌ در دستور کار سازمان قرار گرفته و به زودی چند شیرخوارگاه جدید در تهران و استان‌های مختلف ساخته خواهد شد.

در ادامه این مراسم «محمدرضا کارگری» عضو هئیت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور با اشاره به اینکه معلولان و مددجویان بهزیستی از جمله اقشار نیازمندان در کشور هستند، گفت: باید در ارائه خدمات به این افراد کرامت آنها حفظ شود. جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور با هدف حمایت از معلولان شکل گرفته است و در این مسیر حرکت می‌کند و هزینه‌ای را به سازمان بهزیستی تحمیل نمی‌کند.

 ر
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *