شناسه خبر: 4321 منتشر شده در مورخ: 1393/4/25 ساعت: 10:50 گروه: اجتماعی  
برگزاری همایش عصازنی توسط نابینایان در تبریز

برگزاری همایش عصازنی توسط نابینایان در تبریز

مدیرکل اداره بهزیستی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش عصازنی توسط نابینایان همزمان با هفته بهزیستی در تبریز خبر داد.

 

محسن ارشدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این همایش با هدف گردهمایی نابینایان تبریزی فردا(چهارشنبه) از چهارراه منصور تا پارک خاقانی تبریز برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات قرآن کریم بین مددجویان نابینا با همکاری مؤسسه بصیر را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی برای مشارکت نابینایان عنوان کرد.

ارشدزاده همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه هفته بهزیستی در آذربایجان شرقی گفت: افتتاح 20 واحد مسکن برای معلولان شهرستان‌های کلیبر، ورزقان، تبریز و هشترود و همچنین بازدید از منزل خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مدیرکل اداره بهزیستی آذربایجان شرقی از افتتاح چند مرکز جدید نگهداری از معلولان در استان خبر داده و گفت: افتتاح مرکز نگهداری معلولان با عنوان «امید به زندگی» در شهرستان کلیبر، افتتاح خدمات بهزیستی سردرود و همچنین افتتاح خانه کودک و نوجوان نسیم همای رحمت از دیگر این طرح‌ها است.

ارشدزاده یادآور شد: بازدید از مرکز معلولان امام علی در شهرستان میانه و اهدا مدال طلای اصغر عزیزی قهرمان کاراته جهان، به معلولان این مرکز از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی استفاده رایگان از خدمات توانبخشی، همایش ویلچررانی، دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه تبریز، غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز مددجویان و افتتاح دفتر کاهش طلاق مستقر در دادگستری میانه را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در آذربایجان شرقی عنوان کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *