شناسه خبر: 4269 منتشر شده در مورخ: 1393/4/21 ساعت: 12:22 گروه: اجتماعی  
استعدادیابی کمیته وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور در آسایشگاه کهریزک

استعدادیابی کمیته وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور در آسایشگاه کهریزک

رییس کمیته وزنه برداری و ورزش باستانی جانبازان و معلولین کشور گفت: آماده ایم با کار تشکیلاتی منسجم، ورزش قهرمانی را تا سطوح ملی در میان معلولین آسایشگاه کهریزک توسعه دهیم.

به گزارش ایران سپید «سیدمحمدرضا میرشفیعی» و هیات همراه با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک و ضمن بازدید از امکانات ورزشی و بخش های محل زندگی معلولین جوان و واحد توانبخشی، آمادگی خود را برای کمک به راه اندازی و آموزش معلولین جوان برای رسیدن به مدارج قهرمانی در رشته های وزنه برداری و باستانی اعلام کردند.


میرشفیعی با ابراز خوشحالی از حضور در آسایشگاه کهریزک گفت: نخستین بار است که در چنین محیطی قرار می گیرم و از نزدیک با استعدادهای نهفته کسب مقام قهرمانی آشنا می شوم و امیدوارم بتوانیم با کشف این استعدادها و پرورش آنها، معرفی شدگان را تا سطح قهرمانی کشور و تیم ملی همراهی کنیم.

وی با تجلیل از مسوولان آسایشگاه در فراهم کردن امکانات خوب ورزشی برای معلولین افزود: امکانات ورزشی بسیار مناسب است و سالن مجهز محل تمرینات ورزشکاران در این مرکز، زمینه توسعه ورزش های باستانی و وزنه برداری در سطوح عالی را به راحتی فراهم می کند.

وی ادامه داد: ما نیز آماده هستیم تا با اعزام مربی و کادر آموزشی، با توانمندسازی معلولین مستعد، این مهم را به سرانجام برسانیم و از اکنون برنامه ریزی برای اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

براساس این گزارش، چند سالی است که مسوولان آسایشگاه خیریه کهریزک توجه ویژه ای به ورزش قهرمانی برای معلولین دارند که از نتایج مثبت آن می توان به قهرمانی های پی درپی تیم بسکتبال با ویلچر، معرفی بازیکن تنیس روی میز و بوچیا به تیم ملی و کسب مدالهای زرین از مسابقات آسیایی و بین المللی اشاره کرد.

در این دیدار، تعداد 16 نفر از معلولین جوان برای ارزیابی های لازم جهت توانمند سازی رشته های ورزشی به رییس کمیته وزنه برداری و باستانی کشور معرفی شدند. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *