شناسه خبر: 4243 منتشر شده در مورخ: 1393/4/18 ساعت: 10:31 گروه: اجتماعی  
معلولان توانمند اطلاعات خود را در سامانه طرح خلاق ثبت کنند
معاون اداره بهزیستی بیرجند:

معلولان توانمند اطلاعات خود را در سامانه طرح خلاق ثبت کنند

معاون اداره بهزیستی بیرجند از اجرای طرح خلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح برای شناسایی و معرفی معلولان موفق اجرا می‌شود.

علیرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: بسیاری از معلولان در این شهرستان و حتی استان از توانایی‌های خارق‌العاده‌ای برخوردارند اما ناشناخته مانده‌اند.

وی تصریح کرد: اداره بهزیستی این شهرستان در نظر دارد برای شناسایی معلولان خلاق و هنرمند طرحی را با عنوان خلاق اجرا کند.

معاون اداره بهزیستی بیرجند ادامه داد: در طرح خلاق تمامی معلولان که در هر زمینه‌ای از قبیل هنری، تحصیلی، ورزشی، اشتغال و غیره از توانایی خاصی برخوردارند می‌توانند به وب سایت اداره بهزیستی بیرجند مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رضایی هدف از اجرای این طرح را شناسایی و معرفی معلولان ذکر کرد و افزود: افراد با ثبت‌نام در این طرح به جامعه معرفی شده و در آینده می‌توانند از بسیاری از خدمات بهزیستی برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: همچنین تولیدات و توانمندی‌های معلولان تا حدودی معرفی شده و سبب ایجاد اشتغال برای آنها می‌شود.

معاون اداره بهزیستی بیرجند تصریح کرد: معلولان با ثبت‌نام در این طرح، در هر زمینه‌ای که از استعدادهای فوق‌العاده برخوردارند می‌توانند فعالیت مدنظر خود را به جامعه هدف نیز آموزش دهند.

رضایی یادآور شد: شناسایی و معرفی معلولان برجسته یکی از کمبودهایی بود که در بانک اطلاعات معلولان احساس می‌شد لذا اکنون به صورت آزمایشی این طرح آغاز به کار کرده است.

وی اظهار کرد: این طرح در وب سایت اداره بهزیستی بیرجند جانمایی شده و معلولان می‌توانند روی گزینه طرح خلاق کلیک کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

معاون اداره بهزیستی بیرجند با بیان این‌که مدت زمان محدودی برای این طرح در نظر گرفته نشده است، یادآور شد: از تمام کسانی که در زمینه‌های تحصیلی، ورزشی، هنری و غیره فعالیت چشمگیری دارند دعوت می‌شود اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رضایی خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات معلولان، دسته‌بندی معلولان براساس میزان توانایی و انجام فعالیت‌ها، هدفمند کردن جامعه هدف و معرفی آنها به جامعه از جمله مواردی بوده که در این طرح در نظر گرفته شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *