شناسه خبر: 4234 منتشر شده در مورخ: 1393/4/17 ساعت: 15:07 گروه: فرهنگی  
رضا ثروتی، رضا گوران و سیامک صفری در تالار وحدت کارگاه های تئاتر برگزار می کنند
توسط بنیاد فرهنگی هنری رودکی ؛

رضا ثروتی، رضا گوران و سیامک صفری در تالار وحدت کارگاه های تئاتر برگزار می کنند

کارگاه های تئاتر رضا ثروتی، رضا گوران و سیامک صفری توسط بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، این کارگاه ها در دو دوره ی کوتاه مدت (انتخاب برای اجرا) و بلند مدت (تمرین های تخصصی برای اجرا) برگزار خواهد شود. هنرجویانی موفق به حضور در دوره ی بلند مدت این کارگاه ها می شوند که پس از گذراندن دوره ی نخست موفق به اخذ تایید رضا ثروتی، رضا گوران و سیامک صفری شده باشند. در دوره ی دوم هنرجویان منتخب و توانمند در سه دوره ی سه ماهه خود را برای اجرای یک اثر نمایشی آماده خواهند کرد. این کارگاه ها به همت مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

گفتنی این است این کارگاه ها با گرایش کارگردانی و بازیگری در نهایت به اجرای عمومی  یک اثر شاخص نمایشی در بنیاد رودکی منجر خواهند شد.
متقاضیانی که برای حضور در این کارگاه ها ثبت نام می کنند ابتدا دردوره ی انتخابی 6 روز آموزش داده می شوند و سپس از میان آنان تعداد محدودی هنرجو در گروه های کارگردانی و بازیگری برای حضور در دوره ی بلند مدت انتخاب می شوند. این کارگاه ها با همکاری گروه آرتی‌مان زیر نظر پیمان قدیمی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این کارگاه ها به مرکز آموزش بنیاد رودکی (روبروی تالار وحدت) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت www.amouzesh.bonyadroudaki.ir و شماره های 59 و 66743358 اقدام نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *