شناسه خبر: 4100 منتشر شده در مورخ: 1393/4/3 ساعت: 10:01 گروه: اجتماعی  
تحویل ۳۰۰ جلد کتاب خط بریل ویژه نابینایان بهزیستی سیستان و بلوچستان

تحویل ۳۰۰ جلد کتاب خط بریل ویژه نابینایان بهزیستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳۰۰جلد کتاب خط بریل ویژه نابینایان و یک دستگاه برجسته نگار ۲ به کتابخانه نابینایان بهزیستی سیستان و بلوچستان تحویل می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، اسفندیار زیدآبادی در بازدید از کتابخانه کودکان امید در زاهدان اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که ما بین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره بهزیستی شهرستان زاهدان امضا شد، مقرر شد برای غنی سازی این کتابخانه 300 جلد کتاب خط بریل و یک دستگاه برجسته نگار پکتوس 2  از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به صورت امانی در اختیار این کتابخانه قرار گیرد ضمن اینکه این کتابخانه از این پس به صورت مشارکتی اداره می‌شود.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی آن را دارد تا در صورت تهیه یک دیسک سخت افزاری تا 6 ترابایت منابع گویا در اختیار کتابخانه کودکان امید قرار دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه گفت: بی‌شک ترویج فرهنگ کتابخانه در جامعه سبب ارتقای سطح فرهنگ عمومی خواهد شد و با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته و تولید کتب صوتی افراد با شرایط خاص هم می‌توانند از این کتب استفاده بهینه ببرند.

کتابخانه صوتی کودکان امید روز پنج‌شنبه هفته گذشته با حضور مسئولان استانی و رئیس انجمن نابینایان کشور در زاهدان افتتاح شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *