شناسه خبر: 4035 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 10:39 گروه: حوادث  
چوپان دروغگو به دام افتاد

چوپان دروغگو به دام افتاد

با دریافت این پیامک با آن شخص تماس گرفتم و با وی که با لهجه‌ای محلی صحبت می‌کرد قرار ملاقات گذاشتم

 شیادی که با ارسال پیامک‌های فریبنده اقدام به کلاهبرداری 200 میلیونی کرده بود، در شهر خمین استان مرکزی دستگیر شد.


به گزارش پلیس، در 18 خرداد‌ماه شهروندی قزوینی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهر خمین تماس گرفت و گزارش یک مورد کلاهبرداری میلیونی را اعلام کرد. با حضور این مرد در کلانتری 11، وی در اظهارات خود به مأموران پلیس گفت: چند روز پیش پیامکی با این متن برای من ارسال شد که عشایر یکی از استان‌های مرکزی هستم و هنگام چرای گوسفندانم مقداری سکه طلا پیدا کرده‌ام و حاضرم آن‌ها را به قیمت مناسب به شما بفروشم.


وی ادامه داد: با دریافت این پیامک با آن شخص تماس گرفتم و با وی که با لهجه‌ای محلی صحبت می‌کرد قرار ملاقات در یکی از روستاهای شهر خمین را گذاشتیم و زمانی که در محل قرار حاضر شدم او تصاویری از سکه‌ها را به من نشان داد و یک کیسه حاوی سه هزار و 700 سکه را در قبال دریافت 200 میلیون ریال به من داد و از محل خارج شد.

 

مالباخته اضافه کرد: بعد از رفتن او در بررسی دقیق سکه‌ها متوجه شدم که همه آن‌ها تقلبی بوده و من نیز مراتب را بلافاصله به مرکز پلیس گزارش دادم. با توجه به مشخص شدن موضوع، پرونده برای بررسی بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان، بررسی‌های تخصصی خود را برای شناسایی مرد کلاهبردار شروع کردند.

 

سرهنگ «محمدعلی گودرزی» رئیس پلیس خمین در این ‌باره گفت: در چهار روز تحقیقات شبانه‌روزی، کارآگاهان موفق شدند متهم را در یکی از استان‌های همجوار مرکزی شناسایی کنند.


وی اضافه کرد: بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری وی آغاز شد و کارآگاهان وی را در یکی از روستاها شناسایی کردند و 2 هزار سکه تقلبی دیگر، دو گوشی همراه و تعدادی سیم‌کارت همراه از وی کشف شد.


این مرد گفت: مدتی پیش، مقداری سکه تقلبی از شخصی خریدم و برای فروش آن پیامکی به گروهی ناشناس با عنوان این‌که عشایری هستم و سکه‌ها را هنگام چرا پیداکرده و قصد فروش آن را دارم ارسال کردم که از قزوین‌ مردی با من تماس گرفت و قرار معامله‌ای با او گذاشتم که با کلاهبرداری از وی، بعد از چند روز توسط پلیس دستگیر شدم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *