شناسه خبر: 4034 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 10:02 گروه: اجتماعی  
جای پارک رایگان برای جانبازان و معلولان

جای پارک رایگان برای جانبازان و معلولان

پارک حاشیه‌ای برای معلولان و جانبازان رایگان می‌شود

این موضوع در پی پیشنهاد مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به تصویب رسید و حالا شهرداری پایتخت از زمان ابلاغ شورای شهر ملزم به اجرای این بند خواهد بود.در پی پیشنهاد مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در اثنای بررسی لایحه «تعیین نرخ پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارکینگ حاشیه‌ای در شهر تهران» با پیشنهاد تبصره جدیدی با تکیه بر اصل پذیرش مسئولیت اجتماعی توسط پیمانکاران با پشتیبانی علی صابری و رأی بالای اعضای شورا تصویب شد.

البته بازنشستگان شهرداری نیز مشمول این مصوبه می‌شوند و بدین‌ترتیب آنها نیز می‌توانند از پارک حاشیه‌ای خیابان‌های پایتخت به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند. لایحه «تعیین نرخ حق توقف پارکینگ‌های عمومی و نرخ عوارض پارک‌های حاشیه‌ای» در شهر تهران روز یکشنبه در جریان جلسه غیرعلنی شورای شهر مطرح شده بود که در آن زمان مجتبی شاکری، معافیت از اخذ عوارض از معلولان و جانبازان در پارک‌های حاشیه‌ای را پیشنهاد کرد. یکی از دیگر از مفاد این لایحه اختلاف نرخ پارک‌های حاشیه‌ای در محدوده مرکزی شهر بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *