شناسه خبر: 4029 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 08:29 گروه: فرهنگی  
جعفری جوزانی با دو فیلم جدید می آید

جعفری جوزانی با دو فیلم جدید می آید

کارگردان سریال تلویزیونی در چشم باد از ساخت دو فیلم جدید خود تا پایان سال 93 خبر داد.

به گزارش ایران سپیدمسعود جعفری جوزانی، کارگردان سینما و تلویزیون از بازنویسی فیلم نامه جدید با عنوان ˈحکایت عاشقیˈ خبر داد و گفت: این فیلم نامه پیشتر نوشته شده بود و من در حال بازنویسی آن هستم.

وی با اشاره به اینکه درمورد عوامل و زمان کلیدخوردن کار هنوز چیزی قطعی نشده و بعداً صحبت خواهد کرد افزود: قرار است این فیلم را با همکاری کشور فرانسه و همچنین کردستان عراق و ایران بسازیم.

جوزانی ادامه داد: کارگردانی و نویسندگی این اثر بر عهده من است و شروع فیلمبرداری را از فرانسه آغاز خواهیم کرد. بخش دیگری از لوکیشن های ما نیز در کردستان عراق و ایران است. 

این کارگردان سینما همچنین به ساخت فیلم دیگری با عنوان ˈایران برگرˈ اشاره کرد و گفت: این فیلم یک کار جدی اجتماعی است که موقعیت های طنز در آن وجود دارد. یعنی در واقع ما یک موضوع کاملاً جدی را نه در فضای طنز بلکه در موقعیت های طنز نشان خواهیم داد.

جوزانی خاطرنشان کرد: بازیگران بسیاری در این فیلم حضور دارند و در حال پیش تولید هستیم که تا یک ماه آینده کار را کلید خواهیم زد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *