شناسه خبر: 4027 منتشر شده در مورخ: 1393/3/27 ساعت: 12:37 گروه: اقتصادی  
راه اندازی سایت اختصاصی بازار دارایی فکری، بزودی

راه اندازی سایت اختصاصی بازار دارایی فکری، بزودی

مدیرعامل فرابورس گفت: تمام فرآیندها در سایت بازار دارایی فکری به صورت اتوماتیک انجام می شود که حذف کاغذ از معاملات می تواند از محیط زیست محافظت کند ضمن آنکه سایت اختصاصی بازار دارایی فکری، بزودی راه اندازی می شود.

به گزارش ایران سپید از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، امیر هامونی در خصوص ادامه تقاضاها برای ورود به بازار دارایی فکری، گفت: فرآیند عرضه مسیری طولانی است و به همین دلیل تاریخ دقیق دومین عرضه در این بازار مشخص نخواهد بود اما با توجه به درخواست های تأمین مالی در حدود 20 طرح، تاکنون به فرابورس ارسال شده است.


وی در خصوص زمینه کاری این طرح ها و پتنت ها، خاطرنشان کرد: طرح ها و پتنت ها در زمینه های آی.تی، تجهیزات پزشکی و دارویی، خودرو، صنعت مس، مواد غذایی، لبنیات، برق، زیست محیطی و غیره است.

هامونی در مورد سایت مجزای بازار دارایی فکری، اظهار داشت: بازار دارایی فکری سایتی مستقل دارد که فرابورس در نظر داشت در نخستین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه رونمایی کند اما مشکلات فنی مانع رونمایی شد.

وی ادامه داد: پیش نویس اولیه این وب سایت منحصر به فرد(ip.ifb.ir) آماده است و با اتمام مراحل، بزودی رونمایی می شود.

هامونی در خصوص این سایت توضیح داد: در این سایت تمام فرآیندها به صورت اتوماتیک و بدون استفاده از کاغذ انجام می شود و تمام مخترعان، مدارک خود را در آن آپلود می کنند و تمام مراحل را به صورت کاملا الکترونیکی اتفاق می افتد.

مدیرعامل فرابورس در مورد تابلوی معاملاتی بازار دارایی فکری افزود: تابلوی معاملاتی برای هر تک معامله باز خواهد بود و به صورت پیوسته فعالیت نمی کند اما اطلاع رسانی از طریق سایت فرابورس و پیام ناظر قابل مشاهده است.

وی درخصوص عرضه های اولیه فرابورس، افزود: عرضه های اولیه با توجه به وضعیت بازار انجام می شود و متناسب با شرایط بازار، موتورهای عرضه فرابورس روشن خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *