شناسه خبر: 3865 منتشر شده در مورخ: 1393/3/11 ساعت: 15:04 گروه: فرهنگی  
تمام بلیت های " اپرای مولوی " فروخته شد

تمام بلیت های " اپرای مولوی " فروخته شد

بلیت های اپرای عروسکی مولوی به کارگردانی بهروز غریب پور یک هفته تا شروع دوره ی اجرایی این اپرا پیش فروش شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، گروه تئاتر عروسکی آران که از اردیبهشت ماه امسال رپرتوار (اجرای مجدد و تناوبی) 3 اثر خود؛ اپرای لیلی و مجنون، حافظ و مولوی را آغاز کرده است در حالی این روزها اپرای عروسکی حافظ را به روی صحنه دارد که این اثر نیز همچون اپرای لیلی و مجنون با استقبال تماشاگران و علاقمندان روبرو شده است بطوریکه هنوز سه روز تا پایان این اجرا مانده تمام بلیت های آن پایان یافته است. همچنین با وجود اینکه هنوز یک هفته تا شروع دوره ی اجرایی اپرای مولوی زمان باقیست، تمامی بلیت های این اثر نیز به طور کامل پیش فروش گردیده است.
بهروز غریب پور طراح، کارگردان و مدیر گروه آران اعلام کرد، با وجود درخواست های فراوان و مکرر تماشاگران، در حال حاضر امکان تمدید دوره ی اجرایی این آثار وجود ندارد. اما وی این نوید را به علاقمندان و مخاطبان داد که در سال جاری این آثار را بار دیگر به روی صحنه خواهد برد.

رپرتوار آثار اپرائی گروه تئاتر عروسکی آران به کارگردانی بهروز غریب پور که با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شده است تا 6 تیر در تالار فردوسی ادامه خواهد داشت. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *