شناسه خبر: 3856 منتشر شده در مورخ: 1393/3/11 ساعت: 10:24 گروه: حوادث  
اقدام جنون آمیز و وحشیانه پدری بر علیه دختر17 ساله

اقدام جنون آمیز و وحشیانه پدری بر علیه دختر17 ساله

داد و فریادهای مردی در شهرک «حسن‌آباد» همسایه‌ها را به بیرون از خانه‌هایشان کشاند.

به گزارش ایران سپید  پدری که می‌گوید دخترش را به‌خاطر نافرمانی‌هایش کشته است و جنون دارد تحت بررسی‌های تخصصی پزشکی قانونی قرار گرفت.


این مرد در کنگاور کرمانشاه دختر 17 ساله‌اش را به‌خاطر رفتارهای مرموزش و سرکشی مورد حمله مرگبار قرار داد. سوم خرداد ماه سال جاری، داد و فریادهای مردی در شهرک «حسن‌آباد» همسایه‌ها را به بیرون از خانه‌هایشان کشاند. آنها وقتی دیدند مردی پریشان، سراسیمه و آشفته از خانه خارج شد به وی مشکوک شدند و سریعاً با پلیس تماس گرفتند.


دقایقی بعد مأموران پلیس خود را به بالای سر جسد دختری 17 ساله رساندند و در تحقیقات پی بردند وی به‌دست پدرش کشته‌شده است. همین کافی بود تا مأموران به ردیابی پدر خشمگین پرداخته و وی را که قصد فرار داشت دستگیر کنند.

 

این مرد در بازجویی به تناقض‌گویی پرداخت و گفت: با دخترم در خانه تنها بودیم. چندین بار به وی تذکر داده بودم که رفتارهایش را اصلاح کند اما همچنان با سرکشی‌هایش مرا عصبانی می‌کرد تا این‌که کنترل خودم را از دست داده و با چاقو به وی حمله کردم.

 

وی ادامه داد: دو روز پیش متوجه شدم دخترم به همراه دوستانش و دو پسر دیگر برای گردش به اطراف شهر رفته‌اند، وقتی آنها در ایست بازرسی از سوی پلیس دستگیر شدند و سپس دخترم را به من تحویل دادند دیگر خونم به جوش آمد و نتوانستم رفتارهای وی را تحمل کنم به همین خاطر او را کشتم.


با اعترافات مرد جنایتکار، وی تحت بررسی‌های تخصصی پزشکی قانونی قرار گرفت تا سلامت جسمی، روحی و روانی وی مشخص شود. بنابر این گزارش، تحقیقات تکمیلی پلیس برای بازگشایی از این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *