شناسه خبر: 3855 منتشر شده در مورخ: 1393/3/11 ساعت: 10:22 گروه: حوادث  
مرگ سارق در سقوط به چاه تاریک

مرگ سارق در سقوط به چاه تاریک

اعضای باند سرقت وقتی به یک خانه ویلایی دستبرد زدند یکی از آنها به داخل چاهی سقوط کرد.

به گزارش ایران سپید این در حالی بود که دزدان برای نجات همدست خود دست به‌کار شدند اما وقتی نتوانستند او را از چاه بیرون بکشند مجبور شدند با آتش‌نشانی تماس بگیرند.پنجشنبه هفته گذشته 3سارق وارد یک خانه ویلایی در شرق تهران شدند و در نبود صاحبخانه دست به دزدی زدند. هنگامی که آنها قصد داشتند از خانه خارج شوند یکی از دزدان به درون چاه تاریکی در حیاط خانه سقوط کرد. 2نفر دیگر به کمک او شتافتند اما نتوانستند وی را از داخل چاه بیرون بکشند.

برای همین تصمیم گرفتند برای نجات او با آتش‌نشانی تماس بگیرند. بعد از این تماس، آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و سارق را از داخل چاه بیرون کشیدند اما وی به‌دلیل شدت جراحات فوت کرده بود. همزمان موضوع به پلیس و قاضی قریشی‌زاده، بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد و قاضی دستور بازداشت سارقان و انتقال جسد مرد سارق به پزشکی قانونی را صادر کرد. در بررسی‌ها مشخص شد که دزدان در 3مرحله به خانه ویلایی مورد نظر دستبرد زده‌ بودند و در آخرین مرحله هنگامی که قصد خروج از خانه را داشتند، یکی از دزدان دچار حادثه شد و جان باخت. به گفته قاضی قریشی‌زاده تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *