شناسه خبر: 379 منتشر شده در مورخ: 1392/8/5 ساعت: 14:08 گروه: فرهنگی  
نکوداشت فیلمبردار "روایت فتح" در جایزه آوینی

نکوداشت فیلمبردار "روایت فتح" در جایزه آوینی

محمد یوسف‌زادگان فیلمبردار جبهه‌های جنگ و مجموعه "روایت فتح" شهید آوینی در آیین پایانی چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی، تقدیر می شود.

به گزارش ایران سپید محمد یوسف‌زادگان متولد سال 1341 در شهرستان جهرم است که پس از تشکیل جهاد سازندگی در سال 1368 و با عنوان دستیار فیلمبردار، جذب گروه تلویزیونی جهاد می‌شود.

با تشکیل گروه "روایت فتح" توسط شهید آوینی در گروه تلویزیونی جهاد، یوسف زادگان عازم جبهه های جنگ می شود و گزارش های تصویری بسیاری از نبرد رزمندگان اسلام در پیکار با دشمن بعثی تهیه می کند که از تلویزیون پخش می شود.

ستاد برگزاری جایزه بزرگ شهید آوینی در چهارمین دوره این رویداد فرهنگی- هنری، از این فیلمبردار و همرزم شهید سید مرتضی آوینی تقدیر بعمل می آورد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهارمین دوره اهدای جایزه بزرگ شهید آوینی را با رویکرد پاسداشت مقام شامخ سید شهیدان اهل قلم، عصر دوازدهم آبان ماه 1392 در تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *