شناسه خبر: 3771 منتشر شده در مورخ: 1393/2/31 ساعت: 12:29 گروه: اجتماعی  
حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی زنجان تا پایان خرداد ماه امسال
مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد

حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی زنجان تا پایان خرداد ماه امسال

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: مشکل مسکن مددجویان بهزیستی زنجان تا پایان خرداد ماه امسال حل خواهد شد.

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 51 واحد مسکونی ویژه معلولان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور سابق به تصویب و تامین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار این پروژه دچار مشکل شده است، افزود: برای ساخت این پروژه باید 4 تا 5 میلیارد ریال هزینه شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه 24 واحد از این پروژه‌ها در بهمن ماه سال گذشته واگذار شده است، اعلام کرد: 27 واحد دیگر نیز دارای پیشرفت فیزیکی 60 تا 70 درصد است.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های این طرح توسط بهزیستی کشور تامین خواهد شد، گفت: با مذاکرات انجام شده مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از طرف بهزیستی برای پیشبرد این طرح پرداخت خواهد شد.

مکاریان با اشاره به اینکه تملک سازمان اداری نیز باید مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون ریال برای اتمام این طرح پرداخت کند، تاکید کرد: این پروژه هم‌اکنون در مرحله ترک تشریفات و واگذاری به پیمانکار را طی می‌کند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات معلولان بسته شدن خط اعتباری این افراد برای دریافت وام است، خاطر نشان کرد: باید برای این افراد خط اعتبار جدیدی ایجاد شود تا این افراد بتوانند وام خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه عدم تامین اعتبار طرح‌های مسکونی معلولان مشکل اصلی برای تحویل است، عنوان کرد: آغاز این کار چندان بررسی شده نبوده و باعث شده پیمانکار در تامین مالی این پروژه دچار مشکل شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان زنجان رویکرد جذب خیر را در استان زنجان در پیش روی خود گرفت، تاکید کرد: این اداره به همین مناسبت مراسمی را در روز 22 خرداد ماه سال جاری جشنواره‌ای به همین مناسبت برگزار خواهد کرد.

مکاریان با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان به معلولان واجد شرایط بین 40 تا 100 میلیون وام مسکن بلاعوض داده است، اظهار کرد: این افراد برای دریافت مسکن خود باید 40 تا 100 میلیون ریال دیگر هزینه نیاز کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه با پیمانکار این طرح، جلسات متعدد گذاشته شده است، گفت: مشکل این مسکن تا پایان خرداد ماه سال جاری حل خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *