شناسه خبر: 3759 منتشر شده در مورخ: 1393/2/30 ساعت: 13:03 گروه: ورزشی  
احد پازاج جانشین محمد بنا شد

احد پازاج جانشین محمد بنا شد

شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی، «احد پازاج» را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب کرد تا جانشین «محمد بنا» شود!

به گزارش ایران سپید از فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، عصر امروز (دوشنبه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.


در پایان این نشست، اعضای شورای فنی، «احد پازاج» قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران معرفی کردند.

پیش از این «محمد بنا» هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را برعهده داشت ولی به دلیل پاره ای از مشکلات پیش از آغاز جام جهانی اردو را ترک کرد که واکنش های انتقادی زیادی در پی داشت.

پازاج در حالی امروز به این سمت معرفی شد که وزیر ورزش و جوانان، عصر روز جمعه اعلام کرده بود با رییس فدراسیون کشتی برای بازگشت «محمد بنا» صحبت خواهد کرد!

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران را در سی و دومین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران که با قهرمانی تیم کشورمان خاتمه یافت، «ناصر نوربخش» برعهده داشت.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *