شناسه خبر: 3751 منتشر شده در مورخ: 1393/2/30 ساعت: 12:56 گروه: دانش و فن آوری  
امکان دادوستد آنلاین بر روی موبایل فراهم شد

امکان دادوستد آنلاین بر روی موبایل فراهم شد

امکان دادوستد آنلاین با هدف کاهش رفت و آمدهای غیرضرور و نیز هزینه های درج آگهی فیزیکی برای کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS در محیط موبایل فراهم شد.

به گزارش ایران سپید نرم افزار داد و ستد آنلاین امکان خرید و فروش آنلاین از طریق موبایل را برای مشترکان موبایلهای هوشمند ممکن ساخته است و قرار است در فاز بعدی امکان انجام آفلاین این عملیات و نیز استفاده از سرویس های پیامک و کدهای دستوری ussd برای این سرویس فراهم شود.

با استفاده از این نرم افزار موبایلی، کاربران با درج آگهی‌ دیجیتالی می‌توانند به صورت رایگان محصول خود را بفروشند یا به جستجوی کالای مورد نظر خود در گروه های کالایی مختلف بپردازند.

طراحان این نرم افزار حذف واسطه گری و فروش مستقیم و رفع محدودیت در نیازمندی‏های چاپی کوتاه مدت را از جمله دلایل طراحی و تولید این نرم افزار عنوان کرده اند.

در این فضای داد و ستد، امکان قرار دادن عکس و مشخصات کالای مورد نظر و تماس با فروشنده از طریق پیامک و تماس تلفنی، درج آگهی در دسته بندی متنوع گروه های طبقه بندی و جستجوی کالا فراهم شده است.

این نرم افزار با نام "شیپور" در دو بازارچه مایکت و سیبچه برای کاربران سیستم عاملهای اندروئید و سیستم عامل مختص اپل قابل دسترسی است و کاربران می توانند برای دانلود این نرم افزار بر روی موبایل خود به این بازارچه های نرم افزاری مراجعه کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *