شناسه خبر: 3677 منتشر شده در مورخ: 1393/2/21 ساعت: 11:16 گروه: حوادث  
مرگ تلخ و وحشتناک جوان 22 ساله مشهدی

مرگ تلخ و وحشتناک جوان 22 ساله مشهدی

مرد جوانی در پشت‌بام خانه کار می‌کرد که با برق‌گرفتگی عجیبی جان باخت. این جوان 22 ساله که مرتضی وفایی نام داشت در حادثه‌ای وحشتناک به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش ایران سپید غروب چهارشنبه گذشته بود که «مرتضی» در خیابان هنرور مشهد داخل ساختمانی در حال ساخت کار می‌کرد. مرتضی وفایی روی پشت بام خانه ایستاده و مشغول نصب  ایرانیت بود.

 

عقربه‌های ساعت 18:50 را نشان می‌داد که  مرتضی شاخه آهن را در دست گرفت و می‌خواست از آن به عنوان پل مهار ایرانیت‌ها استفاده کند. مرد جوان سعی می‌کرد شاخه آهنی را زیر ایرانیت‌ها جاسازی کند، اما غافل از آن بود که یک سر شاخه وارد خیابان شده است.

ثانیه‌هایی بعد به خاطر برخورد شاخه آهنی با سیم برق  منجر به حادثه‌ای هولناک شد و جریان الکتریسیته مرتضی را دچار برق گرفتگی شدید و مرگی سوزناک کرد. 

 

با گزارش حادثه به مرکز110، مأموران کلانتری شفا و تیم‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس مشهد بلافاصله در محل حاضر شدند و با هماهنگی مقام قضایی پس از اقدامات لازم، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.  تحقیقات پلیس مشهد در این باره ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *