شناسه خبر: 3649 منتشر شده در مورخ: 1393/2/17 ساعت: 13:41 گروه: فرهنگی  
آینه های روبرو در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

آینه های روبرو در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

فیلم سینمایی "آینه های روبرو " به کارگردانی نگار آذربایجانی از همین هفته توسط موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش ایران سپید"آینه های روبرو " در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایت آشنایی دو زن جوان از موقعیت های کاملا متضاد اجتماعی را به تصویر می کشد. هر کدام از آنها با انگیزه متفاوتی زندگی می کنند و این آشنایی زمینه تجربه های مختلفی را برای هر دو نفر فراهم
می کند. رها و آدینه یکی مذهبی و سنتی و دیگری سنت شکن و عاصی، بر اثر حادثه ای همسفر
می شوند. یکی برای ماندن در وضعیتی که دارد پای به جاده گذاشته و دیگری برای فرار از آنچه که هست.

"آینه های روبرو " در بیش از 150 فستیوال ایرانی و جهانی مورد تحسین واقع شده از جمله مونترال، نیویورک، میامی، واشنگتن،سائوپائولو،اوکراین، دهلی، آسیا پاسفیک، استرالیا،آنکارا، سیاتل،لس آنجلس، تایوان، اتریش، سوئیس،بوستون، تورنتو، سانفرانسیسکو، هامبورگ، استهکلم، ملبورن، ایرلند، فیلادلفیا، سیدنی، ... و ازجشنواره های فیلم فجر، شهر، خانه سینما و انجمن منتقدان سینما برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان ، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگران نقش اصلی شده است.

در این فیلم شایسته ایرانی، غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی نقشهای اصلی را ایفاد می کنند و هنگامه قاضیانی، صابر ابر و رابعه اسکویی به صورت افتخاری در این فیلم حضور دارند.

پشت صحنه و گالری عکسهای فیلم ضمیمه DVD عرضه شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *