شناسه خبر: 3646 منتشر شده در مورخ: 1393/2/17 ساعت: 13:32 گروه: ورزشی  
مسی: آرژانتین در گروه آسانی قرار ندارد

مسی: آرژانتین در گروه آسانی قرار ندارد

لیونل مسی مطمئن است که در جام جهانی امسال می تواند بازی درخشانی را با تیم ملی آرژانتین ارایه کند، با این حال معتقد است تیم ملی آرژانتین در گروه آسانی قرار ندارد.

به گزارش ایران سپیدمسی در باره رقابتهای جام جهانی گفت و گویی با تارنمای یی اس پی ان انجام داده است. 


مسی موفقیتهای زیادی با بارسلونا بدست آورده و با تیم آرژانتین در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2005 قهرمان شد. او سه سال بعد هم به قهرمانی آرژانتین در بازیهای المپیک کمک کرد. اما این بازیکن 26ساله هنوز در معتبرترین رقابتهای فوتبال دستاورد مورد انتظار را نداشته است. 

او در جام جهانی 2006 نقش محدودی داشت و فقط یک گل زد. مسی در جام جهانی 2010 نقش کلیدی داشت، اما نتوانست آمار گلهای خود در جام جهانی را بالا ببرد و آرژانتین با قبول شکست سنگین از آلمان از دور رقابتها حذف شد. 

مسی در مورد انتظار خود برای ایفای نقشی متفاوت در تیم آرژانتین تحت سرمربیگری الخاندرو سابه یا گفت: چهار سال گذشته است و من مطمئن ترم و همانطور که انتظار دارید تجربه بیشتری دارم. 

وی افزود: با داشتن تجربه حضور در دو جام جهانی، حالا کاپیتان تیم ملی آرژانتین هستم. هرچند قبلا گفتم بستن بازوبند کاپیتانی رفتار مرا با هم تیمی هایم در زمین و خارج از زمین تغییر نمی دهد. اما ما تلاش می کنیم به هدفی که آرژانتین می خواهد برسیم. 

با این حال وی هشدار داد آرژانتین که برای رویارویی با بوسنی، ایران و نیجریه در گروه اف آماده می شود باید تمرکز خود را کاملا حفظ کند.

وی گفت بسیاری از افراد گمان می کنند این گروه آسانی است و آرژانتین بدون هیچ مشکلی صعود می کند. اما ما اینگونه فکر نمی کنیم. ما فکر می کنیم در یک جام جهانی هیچ گروه آسانی وجود ندارد همه بازیها دشوار خواهند بود. 

مسی گفت برای ما پیروزی در اولین بازی مهم است شروع خوب به تیم اطمینان می دهد. 

وی گفت: گروه اف گروه متوازنی است. شاید در سایر گروهها تیم های نامدارتری باشند، اما فکر می کنم همه گروهها متوازن هستند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *