شناسه خبر: 3616 منتشر شده در مورخ: 1393/2/15 ساعت: 12:43 گروه: ورزشی  
مسابقات قهرمانی کشور دو ومیدانی (آقایان وبانوان) نابینا و کم بینا برگزار می شود
رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور دو ومیدانی (آقایان وبانوان) نابینا و کم بینا برگزار می شود

دوازدهمین و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی نابینایان وکم بینایان در دو بخش آقایان و بانوان مرداد ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایران سپید،رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور آقایان در مواد، 100 ، 200 ، 400 ، 800 ، 1500 متر، پنج هزار، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و در بخش بانوان در مواد 100،200،400، 800 ، پرتاب وزنه ، پرتاب دیسک و پرش طول برگزار خواهد شد. 

بر اساس بخشنامه این رقابت ها، هر استان مجاز به حضور 5 ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن و هر دوومیدانی کار مجاز به شرکت در دو ماده می باشد اما در یک ماده از هر استان محدودیتی ندارد.
در صورتیکه ورزشکاران در یک کلاس کمتر از 4 نفر باشند به صورت ادغام و امتیازی انجام خواهد شد،اما در دوها ادغام صورت می گیرد،لیکن امتیازی نخواهد بود.
-با توجه به اینکه بایستی لیست اسامی با IPC هماهنگ شود استانها موظفند برگ ارنج ضمیمه را تکمیل و حداکثر تا 25/3/93 به فدراسیون ارسال نمایند . 
-لازم به ذکر است ارسال کپی گذرنامه که حداقل تا 3/2/94 اعتبار داشته باشد و یک قطعه عکس برای ورزشکارانی که شانس انتخاب در تیم ملی را دارند الزامی است، بدیهی است عدم ارسال کپی گذرنامه منعی برای حضور در مسابقات کشوری ندارد لیکن انتخاب آنها در تیم ملی با هر رکوردی منتفی خواهد شد .
-ارسال عکس و کپی کارت ملی جهت صدور کارت شرکت در مسابقات برای ورزشکاران و مربیان الزامی می باشد . 
-با توجه به محدودیت زمان،استانها مطمئن شوند لیست اسامی را فدراسیون دریافت نموده است در غیر اینصورت بعد از مهلت مقرر امکان پذیرش تیمی از استانها وجود نخواهد داشت .
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *