شناسه خبر: 3597 منتشر شده در مورخ: 1393/2/13 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
مدیر عامل جامعه نابینایان استان البرز: در طول چندین سال تدریسم سه بار هدیه گرفتم
روز معلم با معلمان نابینا

مدیر عامل جامعه نابینایان استان البرز: در طول چندین سال تدریسم سه بار هدیه گرفتم

این روزها روز معلم در مدارس کم رنگ تر شده است. به نظر خودم یک دلیلش این می تواند باشد که زمانی مدارس و دولت مراسمی را برای بزرگداشت مقام معلم برگزار می کرد.

عباس فریادرس، مدیرعامل جامعه نابینایان استان البرز، زمانی که در تهران مشغول به کار بود در مقطع دبیرستان به تدریس دروس دینی و عربی می پرداخت اما این روزها بعد از انتقالش به استان البرز در مقطع دبستان تدریس می کند.

وی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به خبرنگار سرویس آموزش جوانان خبرگزاری برنا گفت:«حسی که شما از آن به معنی روز معلم یاد می کنید، بیشتر در مدارس دخترانه به چشم می خورد. شاید به خاطر روحیه حساسی است که آنها دارند.»

مدیر عامل جامعه نابینایان استان البرز در ادامه افزود:«این روزها روز معلم در مدارس کم رنگ تر شده است. به نظر خودم یک دلیلش این می تواند باشد که زمانی مدارس و دولت مراسمی را برای بزرگداشت مقام معلم برگزار می کرد. ولی دیگر حال و هوای آن روزها را ندارد. شاید قبلا در آوردن هدیه، یک مقدار چشم و هم چشمی وجود داشت.»

فریادرس خاطرنشان کرد:«شاید در طول چندین سال تدریسم، سه بار کادوی روز معلم گرفتم. آن هم از دانش آموزانی که از وضع مالی بهتری برخوردار بودند. تعدادی هم فکر می کردند اگر کادو نیاورند، نمره کمتری خواهند گرفت. ما به اولیای مدارس گفتیم که سر صف اعلام کنند که نیازی به آوردن هدیه نیست.»

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *