شناسه خبر: 3561 منتشر شده در مورخ: 1393/2/7 ساعت: 15:29 گروه: فرهنگی  
فروش بلیت کنسرت گروه قمر آغاز شد

فروش بلیت کنسرت گروه قمر آغاز شد

فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش از امروز آغاز شد.

کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش 19 و18 اردیبهشت ماه  سال جاری ساعت 20  در تالار حافظ شیراز برگزارمی شود؛بر این اساس بلیت های این کنسرت از امروز به صورت اینترنتنی در سایت ایران تیک و به صورت گیشه ای به فروش می رسد.

علاقه مندان می توانند به صورت اینترنتی بلیت های این کنسرت را از سایت www.irantic.com  و نیز مراکزی چون موسسه فرهنگی – هنری شهر آفتاب(6474238-0711-)،آموزشگاه موسیقی آبنوس(2272347) و آموزشگاه موسیقی سارنگ (6303921)تهیه کنند.

اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی  انتخاب شده  است.همچنین نوازندگان گروه  موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا ( تار)، بابک غسالی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)،  شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری ( تمبک)، شهریار نظری ( دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *